• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 07 / 19

درهای بسته موهبتی از طرف پروردگار

شما کسی هستید که هدف یا رویای بزرگی در سر دارید، برنامه ریزی کرده اید، مسیر خود را مشخص کرده اید و سالها تلاش کرده اید اما ناگهان به در بسته خورده اید. از خدای بزرگ می خواهید این در را برای شما باز کند! اما پروردگار خواسته شما را برآورده نمی کند. احساس ناامیدی می کنید فکر می کنید او دیگر حامی شما نیست. وامی که به دنبالش بوده اید آماده نمی شود، شرکتی که می خواستید در آن کار کنید شما را استخدام نمی کند. کسب و کاری که می خواستید راه اندازی کنید پا نمی گیرد. چرا خداوند کمک نمی کند برنامه ای که ریخته ام عملی شود؟ پاسخ این پرسش بسیار واضح است:

چون او برنامه بهتری برای موفقیت شما طراحی کرده است.

درهای بسته موهبتی از طرف پروردگار

خداوند از زمانی که بذر رویا در قلب شما کاشته شد می دانسته که بهترین راه رسیدن به آن چیست. او کسی است که می داند در آینده چه رخ خواهد داد و گاه راه شما را می بندد تا از مسیر درست به هدف خود نزدیکتر شوید. این درهای بسته در حقیقت راهنمای شما هستند. آنها موهبتی از سوی پروردگار قدرتمندی هستند که هیچ یک از محدودیت های ما را ندارد. او بی پول نمی شود، محدودیت زمانی ندارد و از آینده با خبر است او پروردگار بزرگی است که به ما یک فرصت برای زندگی می دهد تا یک رویای زیبا خلق کنیم و یک اثر ماندگار از خود به جا بگذاریم. خداوند برای همه ما رویای بزرگتری دارد ولی آن فرصت را بدون تلاش به شما نمی دهد. برای رسیدن به موفقیت باید از قوانین کائنات هم پیروی کنیم تا به منابع غنی نعمت ها دست یابیم. در این مقاله یکی از مهمترین قوانین را برای شما بازگو می کنم:

برای خدا تعیین تکلیف نکنید.

برای رسیدن به هدف هر چقدر که باید بیشتر محکم و راسخ باشید برای روش و مسیر رسیدن همانقدر باید انعطاف پذیر باشید.

خداوند بزرگترین حامی شما خواهد بود در مسیر نیکی حرکت کنید و راه رسیدن به هدف را با انعطاف انتخاب کنید و همیشه آماده تغییر باشید.

علی یزدی مقدم

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید