• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 08 / 17

باریک‌ترین ردیاب بلوتوثی دنیا به بازار آمد!

“اوربیت کارت” که باریک‌ترین ردیاب بلوتوثی دنیاست، به شما کمک می‌کند تا کیف پول گمشده خود را بیابید.

 با “اوربیت کارت” دیگر یافتن کلیدها و کیف پول برای افرادی که فراموشکار هستند و همیشه کلید و کیف پول خود را جا گذاشته یا گم می‌کنند، سخت نیست. چرا که این ردیاب با به صدا در آوردن بوق و زنگ، شما را برای پیدا کردن وسایل‌تان کمک می‌کند.

باریک‌ترین ردیاب بلوتوثی دنیا

چیزی که کمی سخت است، استفاده از ردیاب‌هایی است که استفاده عادی از آنها به دلیل اندازه و ابعادشان با دشواری همراه است. زیرا به همراه داشتن همیشگی آنها مشکل است.

شرکت استارتاپی”HButler” واقع در سیدنی استرالیا ادعا می‌کند که “اوربیت کارت” باریک‌ترین ردیاب بلوتوث جهان است.

عنوان “باریک ترین ردیاب بلوتوث جهان” به نظر می‌رسد یک مسئله رقابتی است و شرکت‌های زیادی ادعای احتزاز پرچم خود در این قله را دارند. اما با توجه به آمار و ارقام به نظر می‌رسد “HButler” ظاهرا صاحب حق است و ادعای درستی دارد.

ردیاب بلوتوثی

ردیاب “تایل اسلیم”، ضخامتی معادل تقریبا دو کارت اعتباری برابر با ۲.۴ میلی متر دارد. ردیاب “چیپولو کلیپ” هم دارای ضخامت ۱.۸ میلی متری است. ردیاب پرهزینه “کیوی کارت” که اخیرا معرفی شده نیز ضخامتی ۱.۵ میلی متری دارد. در حالی که “اوربیت کارت” تنها ۱.۲ میلی متر ضخامت دارد. البته “اوربیت کارت” کمی ضخیم‌تر از کارت‌های اعتباری است، اما به سختی قابل تشخیص است.

سوال این است که این ردیاب دقیقا به چه صورت کار می‌کند و چگونه ما را در یافتن وسایلمان یاری می‌کند؟ در واقع این بستگی به این دارد که شما غالبا وسایلتان را کجا رها می‌کنید.

اولین قدم این است که برنامه اوربیت را بر روی یک دستگاه آیفون یا اندروید دانلود کنید و کارت را با دستگاه از طریق بلوتوث متصل کنید.

باریک‌ترین ردیاب بلوتوثی دنیا

راه اندازی این برنامه سریع و بدون دردسر است و شما لازم است برای افزودن یک کارت جدید به لیست برنامه، تنها دکمه روی کارت را نگه داید تا با دستگاه همگام شود. سپس هر زمان که نیاز به یافتن وسایل خود داشتید کافیست برنامه را باز کرده و قسمت نارنجی رنگ با عنوان “اوربیت کارت را پیدا کن” را لمس کنید تا اسپیکر تعبیه شده در “اوربیت کارت” به صدا دربیاید.

صدای تولید شده از “اوربیت کارت” به قدری بلند هست که در سراسر خانه بپیچد، که اگر شما در اتاق دیگری بودید بتوانید صدای آن را بشنوید.

اگر شما فراموشکار هستید و عادت به جا گذاشتن وسایل‌تان دارید، این سیستم امکانی برای هشدار دادن به شما در زمانی که از وسایل‌تان دور می‌شوید را دارد. بدین صورت که اگر کارت و گوشی از محدوده پوشش بلوتوث خارج شوند، کارت به صدا درمی‌آید.

ردیاب اوربیت کارت

ضمن این که می‌توان از فعال کردن این امکان صرف نظر کرد تا سیستم طبق روال عادی خود عمل کند و به محض خروج از محدوده بلوتوث هشدار ندهد.

برنامه برای فاصله‌های دورتر که محدوده بلوتوث دیگر پاسخگو نیست، آخرین مکان قرارگیری وسایل را روی نقشه به کاربر نشان می‌دهد.

این کارت امکانات دیگری هم دارد. مثلا می‌توان از آن به عنوان ریموت برای گرفتن عکس‌های سلفی استفاده کرد.

این کارت باتری خوبی دارد. برخی از ردیاب‌ها از باتری ساعت‌های مچی استفاده می‌کنند و پس از اتمام باید دور انداخته شده و تعویض شوند. در حالی که “اوربیت کارت” دارای یک باتری قابل شارژ است که توسط یک آداپتور USB شارژ می‌شود.

طبق ادعای شرکت سازنده، “اوربیت کارت” هر سه ماه یک بار یا بیشتر نیاز به شارژ دارد.

قیمت این کارت ردیاب ۳۹.۹۹ دلار است و برای سفارشات تعداد بالا تخفیف هم دارد.

اگر شما همیشه کلید، کیف پول، عینک یا چیزهای دیگرتان را گم می‌کنید، استفاده از “اوربیت کارت” و دیگر ردیاب‌های مشابه برای وسایل مختلف را به شما توصیه می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری مشرق

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید