• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 08 / 26

بازی آنلاین رستوران داری برای کودکان

دستورالعمل بازی

بعد از لود شدن بازی روی دکمه START کلیک کنید وارد صفحه دیگری می شوید که در آن صفحه، سطح بازی و مقدار پولی که باید در هر مرحله به دست آورید را نشان می دهد.

با کلیک روی دکمه START وارد بازی می شوید. این رستوران بهترین رستوران شهر است و مشتریان مخصوص خودش را دارد همانطور که می بینید سرآشپز در حال آشپزی کردن است، در سمت راست صفحه بازی درب رستوران را مشاهده می کنید که مشتری منتظر ایستاده و منتظر راهنمایی شما است تا او را به سمت صندلی اش هدایت کنید، روی یک صندلی خالی کلیک کنید تا مشتری روی صندلی خود قرار بگیرد.

بعد از اینکه مشتری روی صندلی نشست سفارش او داخل یک ابر روی سرش ظاهر می شود، سرآشپر آن را آماده می کند و روی میز نواری که جلوی سرآشپز در حال چرخش است قرار می گیرد شما با کلیک روی سفارش مورد نظر در میز نواری در حال چرخش، آن را داخل سینی گارسون قرار می دهید سپس روی بشقاب مشتری که این سفارش را داده است کلیک کنید تا گارسون سفارش را آن جا قرار دهد.

در صورتیکه مشتری سفارش دیگری نداشته باشد، علامت یورد (€) روی سرش ظاهر شود روی آن کلیک کنید تا هزینه را پرداخت و از رستوران خارج شود، اگر سفارش دیگری داشته باشد باید تا قبل از ظاهر شدن علامت یورو  تمام سفارش ها را آماده کنید. در ضمن در بالای صفحه Time left نشان دهنده زمان، Money مقدار پولی که از مشتری دریافت کردید و  Target کل پولی که باید به دست آورید نمایش داده شده است.

در سطح یک تعداد 10 عدد صندلی در این رستوران وجود دارد یعنی شما می توانید به تعداد آن مشتری را به داخل رستوران هدایت کنید. در صورتی که نتوانید در زمان مورد نظر مقدار پولی که در بالای صفحه مشخص شده است (در سطح یک مقدار پولی که باید کسب شود 7000 یورو می باشد) را به دست آورید Game Over می شوید و برای ادامه بازی روی Submit Score کلیک کنید.

زهرا صانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید