• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 09 / 17

بازی آنلاین جادوگر

دستورالعمل بازی

هدف در این بازی کمک به جادوگر برای آماده کردن معجون است.

بعد از لود شدن بازی روی دکمه Start کلیک کنید وارد صفحه ای می شوید که در آن سطح بازی یا Level 1 مشخص شده است. روی کلمه Start که در قسمت پایین صفحه به رنگ قهوای نوشته شده است کلیک کنید وارد صفحه بازی می شوید.

از کلید جهتی راست و چپ برای حرکت به جلو و عقب و از کلید جهتی بالا برای پرش و عبور از دره و حیواناتی که در سر راهتان هستند استفاده کنید.

در بالای صفحه ی بازی، علائم تصویر جادوگر، حباب، Tijd، و کلمه Score را مشاهده می کنید.

عدد کنار جادوگر در Level 1 عدد 6 می باشد، با هر بار برخورد با حیوانات یا سقوط در دره از تعداد آن یکی کم می شود در صورت صفر شدن باید بازی را از ابتدا شروع کنید.

عدد کنار حباب تعداد حباب هایی است که در حین بازی، جادوگر آنها را می بلعد و به ازای هر حباب 100 امتیاز می گیرد.

Tijd نشان دهنده زمان بازی است.

Score مجموع امتیاز هایی است که جادوگر از بلعیدن حباب ها به دست می آورد.

در مرحله اول 140 ثانیه زمان دارید تا به جادوگر کمک کنید، در مسیر حرکت جادوگر حیواناتی مانند خرگوش و کرم وجود دارد که باید از آنها عبور کنید برای عبور دکمه های جهت یاب راست و بالا را همزمان فشار دهید، در صورت برخورد با هر کدام، جادوگر به ابتدای مسیر باز می گردد و باید مسیر را دوباره برود در صورت صفر شدن عدد نشان دهنده کنار تصویر جادوگر در بالای صفحه، باید بازی را از ابتدا شروع کنید.

جادوگر را همراهی کنید امتیاز جمع کنید تا ببینید جادوگر قصد انجام چه کاری را دارد. با عبور موفق از Level1 به Level های بعدی هدایت می شوید.

زهرا صانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید