• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 10 / 22

بازی آنلاین جادوگر و شاگردش

در صورت اجرا نشدن بازی اینجا کلیک کنید تا راه رفع مشکل را بیابید

دستورالعمل بازی

در این بازی زن جادوگری وجود دارد که با ترکیب کردن مواد با هم در داخل دیگ روی آتش، قصد آماده کردن یک ماده سمی را دارد.

جادوگر شاگرد کوچکی دارد که با ترکیب کردن دو ماده ی صورتی و بنفشی که در دست دارد می خواهد مانع کار جادوگر شود بنابراین زمانی که جادوگر در حال انجام کار دیگری است و از دیگ دور می شود، شاگرد این مواد را به صورت مخفیانه داخل دیگ می ریزد و دیگ را منفجر می کند. شما باید به شاگردش کمک کنید و مانع انجام کار جادوگر شوید.

بعد از لود شدن بازی روی دکمه START کلیک کنید وارد مرحله اول می شوید که از شما می خواهد با فشردن موس یا هر کلید دیگری از صفحه کلید وارد بازی شوید. در قسمت بالای صفحه بازی به ترتیب از چپ به راست یک دیگ بنفش رنگ، زمان و تصویر شاگرد جادوگر را مشاهده می کنید. جادوگر و شاگرد پای دیگ ایستاده اند. جادوگر در حال فکر کردن است و با ظاهر شدن ابر سفید روی سرش از دیگ دور می شود.

نحوه کار به این ترتیب است زمانی که جادوگر از دیگ دور شد و به کار دیگری مشغول است در زمان مشخص شده به شاگرد جادوگر کمک کنید تا مواد را داخل دیگ بریزد و دیگ را منفجر کند.

با دور شدن جادوگر روی دیگ به صورت مداوم کلیک کنید تا شاگرد جادوگر مواد صورتی و بنفش را داخل دیگ بریزد آنقدر باید کلیک کنید تا دیگی گه در بالای صفحه به رنگ بنفش است شروع به پر شدن کند. بعد از پر شدن آن ، دیگ روی آتش منفجر می شود و شما می توانید وارد مرحله بعدی شوید. با هر بار کلیک رنگ دیگ بالای صفحه تغییر می کند و پر شدن آن را می توانید ببینید، در ضمن مراقب آمدن جادوگر نیز باشید.

در صورتی که نتوانید در زمان مشخص این کار را انجام دهید با پیام You lose مواجه می شوید که با کیلک روی گزینه Reply و سپس START می توانید بازی را مجددا شروع کنید. در مرحله اول 3 دقیقه فرصت دارید تا به شاگرد جادوگر کمک کنید.

در ضمن، زمانی که در غیاب جادوگر مواد را به داخل دیگ می ریزید اگر جادوگر سر برسد و متوجه شود عصبانی شده از تصویر شاگرد جادوگر که در گوشه بالا سمت راست است یکی کم می شود. در مرحله اول 3 تصویر وجود دارد که با هر بار عصبانی شدن جادوگر یکی از تصویرها محو می شود. زمانی که هیچ تصویری باقی نماند نیز با پیام  You loseمواجه می شوید.

در صورتی که بتوانید دیگ را منفجر کنید پیام تبریک همراه با شماره مرحله بعد، ظاهر می شود. با کلیک موس روی صفحه می توانید وارد مرحله بعدی شوید.

زهرا صانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید