• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 11 / 15

بازی آنلاین بیمارستان حیوانات خانگی

 

دستورالعمل بازی

سلام پرستار کلیر! این کوچولوهای بامزه مریض هستند لطفا در معاینه و مراقبت از آنها به دامپزشک بیل کمک کن.

بعد از لود شدن بازی روی دکمه Play کلیک کنید، وارد مطب دامپزشک می شوید قبل از شروع بازی، روز و امتیازی که باید کسب کنید نمایش داده می شود. روز اول یا DAY 1، گزینه ی Goal همان امتیازی است که باید کسب شود در مرحله اول، هدف 100 امتیاز است.

بعد از وارد شدن به صفحه بازی در سمت چپ صفحه پرستار و صندلی انتظار که حیوانات بیمار روی آن قرار گرفته اند را مشاهده می کنید و در سمت راست صفحه، دامپزشک پشت میز کار خود قرار گرفته است.

پرستار باید در مدت زمان مشخصی که روی تابلوی بالا سمت راست قرار دارد تمام بیماران را نزد دامپزشک ببرد و پس از معاینه توسط دامپزشک داروهایشان را تهیه کند تا بتواند امتیاز بگیرد. این زمان در مرحله اول 60 ثانیه است.

نحوه کار به این صورت است که با مشاهده اولین حیوان روی آن کلیک کنید پرستار، حیوان را بغل می کند سپس روی میز دامپزشک کلیک کنید تا پرستار، حیوان بیمار را روی میز معاینه قرار دهد. دامپزشک بعد از معاینه دارو تجویز می کند که این دارو داخل دایره آبی رنگ، روی سر حیوان ظاهر می شود.

برای دادن دارو به حیوان بیمار روی آن کیلک کنید پرستار آن را بغل می کند، با کلیک روی داروی مورد نظر پرستار به آن قسمت می رود و حیوان دارو را دریافت می کند و امتیازی روی سرش ظاهر شده و حیوان ناپدید می شود.

برای معاینه حیوان بعدی روی آن کلیک کنید تا پرستار آن حیوان را برای معاینه نزد دامپزشک ببرد. در مرحه اول 60 ثانیه زمان برای کسب 100 امتیاز دارید تا بتوانید وارد مرحله بعدی شوید. اگر در مدت زمان مقرر نتوانستید امتیاز لازم را کسب کنید پیغام  Replaye می آید تا بازی مجددا آغاز شود.

گزینه های Level ،Goal ،Income ،Time در نوار بالای صفحه بیانگر زمان، امتیازی که کسب کرده اید، امتیازی که باید کسب شود و مرحله بازی هستند.

زهرا صـانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید