• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2014 / 10 / 18

ریموت کنترل همه کاره IRBeacon

حتما تاکنون شده که دنبال ریموت یکی از وسایل الکترونیکی خود باشید و در پیدا کردنش به مشکل برخورده باشید. یکی برای تلویزیون، یکی برای گیرنده، یکی برای ویدئو پلیر و …. . آسان ترین راه حل، ریموت 6 تایی است که 5تای دیگر را جایگزین می کند.

ریموت IRBeacon راه حلی برای خلاص شدن از انبوه ریموت هاست؛ می توان گفت گام اول به سوی خانه ی هوشمند است. این دستگاه کوچک و هوشمند، تکنولوژی مادون قرمز را با آخرین ورژن Bluetooth low Energy (مصرف انرژی بسیار کم، بیش از یک سال کارکرد با یک باتری سکه ای CR2032) ترکیب کرده تا در کنار اپلیکیشن مربوطه (iOS و Android) بتواند دستگاه های شما را هوشمند کرده و در چند دقیقه جایگزین انبوه ریموت ها شود.

تصور کنید پس از یک روز سخت کاری وارد خانه می شوید، رادیو محبوب شما روشن می شود و تلویزیون کانال دلخواه تان را پخش می کند حتی بدون آن که دکمه ای را بزنید. همچنین با این دستگاه می توانید به دستگاه های تان برنامه زمانی بدهید یا کاری کنید که به حضور شما واکنش دهند.

دیگر جای نگرانی برایتان نمی ماند که آیا پیش از ترک خانه رادیو و تلویزیون را خاموش کرده ای یا نه؛ ریموت IRBeacon این کار را خواهد کرد.

ریموت IRBeacon با استفاده از آخرین فناوری های شبکه های LoT و هاب های هوشمند، شما را قادر می سازد تا از فواصل بسیار دور، کنترل دستگاه هایتان را داشته باشید. قابلیت شبکه های توری IRBeacon باعث می شود تا هر فاصله ای را بتواند پشتیبانی کند.

طرز کار IRBeacon
  • دستگاه IRBeacon را نزدیک گیرنده ی ir بگذارید (جایی که بتواند دستگاه های شما را به راحتی شناسایی کند). می توانید با چسب دو رو آن را به هر دستگاهی بچسبانید.
  • اپلیکیشن مربوطه را برای موبایل، تبلت یا لپ تاپ خود دانلود کنید.
  • ریموت های قدیمی را فراموش کنید و از راحتی لذت ببرید.
پروتو تایپ ها

همان طور که می بینید پروتو تایپ این دستگاه، گجتی واقعا کوچک با اندازه های 30*30*8 میلی متر است. البته تلاش بر این است که ورژن نهایی اندازه های 25*25*6 داشته باشد.

ریموت همه کاره

اپلیکیشن

اپلیکیشن های iOS و اندرویدی ما قابلیت های بسیار بیشتری از یک ریموت دارند. البته که می توانید تنها به صورت ریموت های کلاسیک از آن ها استفاده کنید اما در کنارش می توانید برنامه زمانی تنظیم کنید، تنظیمات شخصی تنظیم کنید و حتی کاری کنید دستگاه به حضور شما واکنش دهد.

این اپلیکیشن ورژن های زیر را پشتیبانی می کند:

آیفون 4 و بالاتر

آی پد نسل 3 و بالاتر

اندروید 4.3 و بالاتر

و بلوتوث های 4

توسعه ی طرح

پروتو تایپ ها در حال آزمایش هستند. پایگاه داده ی دستگاه های پشتیبانی کننده بسیط بوده و بیشتر نیز می شود. اگر دستگاه شما هنوز در آن نیست، IRBeacon تمام ریزه کاری های ریموت های معمولی را کاوش می کند تا هرچه بیشتر خدمات دهد. همچنین یک هاب نیز طراحی کرده ایم تا امکانات را هرچه بیشتر کنیم.

کمک شما

برای نهایی شدن طرح، بسط پایگاه داده و آغاز تولید انبوه به کمک شما نیز نیاز داریم.

رنگ بندی

ترکیب رنگ این محصول 4 رنگ خاکستری آلومینیومی، سفید براق، سیاه مات و سیاه پیانویی است.

بزرگ ترین چالش

بزرگ ترین چالش ما در این راه تولید انبوه محصول است چراکه باید دست کم از هر کدام از قطعات لازم 1000 مورد داشته باشیم تا مقرون به صرفه باشد. ما در تیم خود، سال ها تجربه در طراحی، تولید و توسعه نرم افزاری داریم تنها چیزی که کم داریم کمک شماست.

ترجمه: میلاد خراسانیان

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



  1. سلام عرض میکنم به مدیریت محترم سایت
    این محصول که دربارش گفتیم الان در چه حالی
    آیا به تولید انبوه می رسه ؟
    موفق باشین

  2. از کجا دان کنم

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید