• ارسال کننده: علی یزدی مقدم
  • تاریخ انتشار: 2014 / 10 / 30

انتقال فایل ها با وای فای بین کامپیوتر ، گوشی و تبلت

انتقال فایل بین کامپیوتر و گوشی یا تبلیت با کابل خیلی راحت نیست و معمولاً با مشکلاتی همراه است قبل از همه باید درایور سخت افزاری مربوطه را روی کامپیوتر خود نصب کنید که برای برخی وسایل این درایور به راحتی در دسترس نیست اگر این درایور را هم در اختیار داشته باشید و آنرا با موفقیت نصب کرده باشید انتقال فایل به این شکل علاوه بر اینکه وقت گیر است معمولاً برای گوشی یا کامپیوتر مشکل ساز است و کافیست حین انتقال اطلاعات ناگهان کابل شما قطع شود ممکن است وسیله ای که به کامپیوتر خود وصل کرده اید به راحتی صدمه ببیند به هر حا موضوع اصلی صحبت ما این نیست بلکه می خواهم روشی را به شما معرفی کنم که با استفاده از مودم وای فای خود به وسیله اندرویدی یا آی فون خود متصل شوید. برای این منظور کافیست نرم افزار SHAREit را از اینجا دانلود نمایید.

انتقال فایل بین کامپیوتر و موبایل با استفاده از وای فای

اگر این نرم افزار را روی گوشی خود دارید که نیازی به نصب دوباره آن ندارید در غیر این صورت باید این نرم افزار یا اپلیکشن را از آدرس مذکور دریافت کنید و همچنین نسخه ویندوزی آنرا روی کامپیوتر خود نصب کنید. با استفاده از این نرم افزار علاوه بر اینکه می توانید بین گوشی ها مختلف به انتقال فایل بپردازید (حتی می توانید اپلیکشن های نصب شده را بدون اینکه سورس آنرا داشته باشید انتقال دهید!) می توانید با کامپیوتری که این نرم افزار روی آن نصب شده است و مودم وای فای دارد با سرعتی فوق العاده بالا به تبادل اطلاعت بپردازید از گوشی خود پشتیبان گیری کنید، دفترچه تلفن خود را به کامپیوتر منتقل نمایید از مانیتور کامپیوتر خود برای موبایل استفاده کنید و از این قبیل کارها و دیگر نیازی به کابل یا تجهیز اضافه هم ندارید.

نصب شیریت در کامپیوتر شخصی یا pc

نمای نرم افزار در کامپیوتر یا PC

کافی است در سمت یک تجهیز (مثلاً کامپیوتر ) Receive را بزنید و در سمت تجهیز دیگر (به عنوان مثال موبایل اندرویدی) Send را بزنید پس از تایید به راحتی می توانید به تبادل اطلاعات بپردازید. از این نرم افزار لذت ببرید!

علی یزدی مقدم

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

  1. خیلی عالی بود
    ممنونم

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید