• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2017 / 08 / 05

ویرایشگر قدرتمند عکس آنلاین همانند فتوشاپ

فیلترهای عکس همانند فتوشاپ

عکسها جزو لاینفک زندگی ما هستند که غالبا نیاز به ویرایش دارند. انجام فتوشاپ حرفه ای بر روی عکس در بازار و آتلیه ها، هزینه زیادی را به شما تحمیل می کند از طرفی مجبورید فقط تعداد محدودی عکس را ویرایش کنید و از خیر بقیه بگذرید! اما iPiccy ابزارهای ویرایش عکس قدرتمند و مفید زیادی برای فتوشاپ آنلاین دارد و البته 100% رایگان و از اینکه می توانید انواع عکسها را توسط عکس ویرایش کنید، تعجب خواهید کرد.

 ترکیب لایه های مختلف در ویرایشگر عکس آنلاین

در iPiccy بیش از 110 ابزار و جلوه ها و فیلترهای عکس را می بینید که به آسانی قابل اجرا بر روی هر عکسی است در واقع یک شاهکار واقعی در عرض چند ثانیه خواهد بود.

نیاز ندارید که ساعتها وقت بگذارید و اطلاعاتی از فتوشاپ برای جلوه های عکس، کسب کنید، چون iPiccy جلوه های ویژه زیادی دارد که می تواند به صورت حرفه ای و آنی و در لحظه روی عکس پیاده کنید. تنها آپلود شما، هر عکس آنلاینی است که باید آپلود کنید. هر فیلتری که می خواهید را انتخاب کنید سپس عکس ویرایش شده را تحویل بگیرید ملاحظه می کنید که همان ویرایش های حرفه ای که در فتوشاپ انجام می شود در عکس شما نیز اعمال شده است البته به صورت رایگان و بدون صرف زمان!

قبل و بعد از تغییر در ویرایشگر عکس آنلاین

در فتوشاپ هر عکسی را که باز می کنید بایستی با یک سری ابزارهای تعریف شده شروع به کار کنید: حذف قسمتى از يک تصوير (crop)، تغییر اندازه عکس (resize)، صاف کردن (straighte)، اصلاح رنگ و دیگر گزینه ها. ویرایشگر آنلاین عکس iPiccy همه این گزینه ها را شاید هم بهتر و ساده تر برای استفاده دارد.

متن و استیکرهایی را روی عکس اضافه کنید

برای اینکه عکس شما منحصر به فرد و برجسته باشد چه باید بکنید؟ اضافه کردن متن و انتخاب فونتهای مختلف، استیکرها، روی هم قرار دادن عکسها و بافتهای مختلف عکس شاید کمی گیج کننده باشد اما می توانید به صورت آنلاین با لایه های عکس خود در این ویرایشگر به راحتی کار کنید.

نوشتن متن روی عکس با ویرایشگر عکس آنلاین

خصوصیات مهم ابزار رایگان ویرایش عکس
  • ویرایشگر عکس، آنلاین و همیشه در دسترس است، بنابراین نیاز به هیچ گونه دانلود یا نصبی ندارد. این ابزار بسیار مفید برای افرادی است که عکسهایی را می خواهند ویرایش کنند که آنلاین هستند ولی نیاز به دانلود و نصب بر کامپیوتر ندارد.
  • کار با آن ساده، آسان و خلاقانه است که کار ویرایش را راحت تر می کند. مزیتی که این ویرایشگر دارد این است که شبیه فتوشاپ است و اگر وقت و هزینه کافی برای کار با فتوشاپ ندارید می توانید از این ویرایشگر برای عکسهای مهم خود استفاده کنید.
  • پلتفرم کراس می تواند روی هر سیستم عاملی و در همه مرورگرها کار می کند.
  • مستقل است و قابل استفاده در هر زمان و هر جایی است.
  • امکانات نامحدودی دارد، اغلب قابلیتهای فتوشاپ را داراست.
چگونه می توان از این ویرایشگر استفاده کرد

کمتر می بینید طراحان گرافیک این نرم افزار را در کامپیوتر خود نصب نکرده باشند، چون نرم افزار شگفت انگیزی برای بنرها، اینفوگرافیکها و لوگوهایی که در همان محل دارد است که می تواند هر عکسی را ویرایش کند و همه در یک طراحی گرافیک اپلیکیشنی بر پایه وب است.

تصور کنید که یک شخص حرفه ای در زمینه کار با فتوشاپ برای ویرایش عکس هستید!

استفاده از ابزارهای فتوشاپ در ویرایشگر عکس آنلای

استفاده از این ویرایشگر بسیار راحت است. یک عکس جدید ایجاد کنید یا عکسی را آپلود کنید یا از پوشه های کامپیوتر خود بردارید، یک فایل جدید در منوی اصلی ایجاد کنید، طول و عرض عکس را تنظیم کنید. سپس ابزارهایی که مد نظر شماست در سمت چپ پنل وجود دارد را به کار بگیرید تا تغییراتی را روی عکس خود انجام دهید. ابزارهایی مثل ابزار ساخت لایه ها، اصلاح، سایز، کراپ، حرکت لایه ها، پاک کردن، انتخاب و تعداد زیادی از گزینه های دیگر را برای ویرایش عکس به کار برید.

ترجمه: سمیه مظفری

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:









صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید