• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2018 / 02 / 27

عکس های جذاب جنیفر لوپز و فرزندانش در اینستاگرام او

 جنيفرلوپز با نام مستعار جی لو، هنرپيشه و خواننده پاپ در ۲۴ جولای  سال ۱۹۷۰ در محله برونکس نيويورک بدنيا آمد. او کارش را به عنوان رقصنده شروع نمود و در صحنه های ويدئو کليپ های موزيکال گوناگونی ظاهر شد.

او بازیگری را با ایفای نقش کوچکی در فیلم «دختر کوچکم» (محصول ۱۹۸۶) بازی کرد و با وجود مخالفت شدید والدینش، تصمیم گرفت که فعالیت در دنیای هنری را به شکل حرفه‌ای دنبال کند.

اولین نقش اساسی وی در فیلم «در رنگ‌های زنده» (محصول ۱۹۹۱) رقم خورد و چندی بعد نیز اولین فیلم سینمایی که در آن نقش اول را داشت، با نام سلنا به اجرا درآمد.

کار موسيقی جنيفر لوپز در ششم جولاي سال ۱۹۹۹ با آلبومی به زبان لاتين شروع شد و اين آلبوم به خاطر آهنگ ” IF YOU HAD MY LOVE” با موفقيت کم نظيری روبرو گرديد که لوپز را هم رديف ريکی مارتين قرار داد.

به این ترتیب او در زمینه خوانندگی روز به روز بیشتر درخشید و جزء برترین خواننده های زن آمریکا می باشد. در این مقاله عکس هایی از اینستاگرام جنیفر لوپز را تهیه کرده ایم که در ادامه آنها را مشاهده می کنید.

جی لو 2018

لباس عجیب جنیفر لوپز

جی لو 2018

مدل مو جنیفرلوپز2018

عکس جنیفر لوپز با طرفدارانش

مدل لباس جنیفر لوپز

جنیفر در حال تمرینات ورزشی

سلفی جنیفر لوپز

مدل لباس مجلسی و زیبای جنیفر

اولین ازدواج لوپز با اوجانی نوآ در ۲۲ فوریه ۱۹۹۷ بود و یک سال بعد از هم طلاق گرفتند. دومین ازدواج او با یکی از رقصنده‌هایش به نام کریس جود در در ۲۹ سپتامبر ۲۰۰۱ بود و دو سال بعد از یکدیگر طلاق گرفتند.

جنیفر لوپز بعد از دو ازدواج ناموفق در ژوئن ۲۰۰۴ در مراسم کاملاً خصوصی با مارک آنتونی خواننده، آهنگساز و بازیگر آمریکایی ازدواج کرد و از او صاحب دو فرزند شد. سرانجام در ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۱ بعد از ۷سال زندگی مشترک، جنیفر و مارک آنتونی از هم جدا شدند.

مارک آنتونی و جنیفر لوپز

در نوامبر ۲۰۰۷، هنگامی که جنیفر برای آخرین بار در تور “En Concierto” روی صحنه رفت اعلام کرد که باردار است. و جنیفر در ۲۲ فوریه ۲۰۰۸ صاحب یک دختر و یک پسر به نام های اما ماریبل (امی) و پسرش ماکسیمیلیان دیوید (مکس) شد.

بچه های جنیفر

جنیفر و پسرش

فرزندان دو قلوی جنیفر لوپز

مدل لباس جنیفر لوپز

جنیفر و مادرش

جنیفر و مادرش گوآدالوپ

عکس های جذاب بازیگر هالیوود

جنیفر لوپز با دوست پسرش

جنیفر لوپز و الکس رودریگر

مدل لباس جنیفر لوپز

تا به امروز جنیفر علاوه بر خوانندگی و بازیگری در زمینه های مختلفی همچون: تهیه‌کننده موسیقی، تهیه‌کننده تلویزیونی، نویسنده و طراح مد آمریکایی فعالیت دارد که به عنوان بهترین هنرمند لاتین شناخته شده است و برای اجرا و خوانندگی جوایز مختلفی را کسب کرده است.

تنظیم: میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید