• ارسال کننده: علی یزدی مقدم
  • تاریخ انتشار: 2018 / 06 / 03

موتور سیکلت بی نظیر 3چرخ 3 سیلندر یاماها 2019

این موتور سیکلت استثنایی دارای پایداری فوق العاده و سیستم تعلیق خاص خود است موتور آن از پیشرفته ترین فناوری های یاماها بهره می برد. این موتور سیکلت نه تنها سه چرخ بلکه سه سیلندر نیز هست حجم موتور آن 847 سانتی متر مکعب می باشدکه 115 اسب بخار را در 10000 دور بر دقیقه در اختیار سوارکار خود قرار می دهد.

موتور سیکلت نیکن یاماها 2018

دو چرخ جلویی این امکان را به متور سوار می دهد تا علاوه بر قابلیت هندلینگ بالا سطح تماس بهتری با جاده داشته باشد و به کمک دو دیسک ترمز قدرتمند از هر موتور سیکلتی سریعتر آنرا متوقف کند.

این موتور سیکلت از نظر ایمنی از یک موتور سیکلت معمولی برتری های بسیاری دارد اما برای استفاده افراد معمولی بسیار خشن تر و پر قدرت تر به نظر می رسد و می توان آنرا موتور سیکلت ایمن موتور سوار های حرفه ای نامید!

در این فیلم اولین نمونه کمپانی یاماها در کشور اتریش مورد تست واقعی قرار گرفته بود که مورد توجه کارشناسان و موتور سواران قرا گرفت.

سیستم های پایداری و کنترل لغزش این موتور سیکلت دارای قابلیت خاموش کردن هستند تا موتور سوار های حرفه ای بتوانند بیشترین لذت سواری را در پیست ها و شرایط مسابقه تجربه کنند و با سریعترین حالت ممکن از پیچ ها عبور کنند. همچنین در این تست تست تک چرخ انجام شد که سوارکاران از توانایی ها و قدرت این موتور که به راحتی سر سنگین آنرا بلند می کند بسیار راضی بودند.

 

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید