• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2018 / 12 / 21

تست هوش 9 – سطح 14

دانشجویان و دانش آموزان و محصلان برای این که ذهن فعال تری داشته باشند و در پاسخ به تست ها و آزمون های مختلف نکته بین تر شوند باید تست های هوش و معماها را حل کنند و با پاسخ به انواع تست های هوش آشنا شوند.

و اما کسانی که از درس و مطالعه دور هستند باید به طور منظم خود را با حل تست های هوش درگیر کنند تا کارایی مغزشان پایین نیاید و همچنان ذهن فعالی داشته باشند که این کار هم برای روزمرگی آنها و جلوگیری از فراموشی و حواس پرتی بسیار موثر است و هم از بیماری های ذهنی و فکری در امان می مانند و یا روند پیشرفت این بیماری ها کُندتر می شود.
تست زیر را حل کنید و برای این که بدانید پاسخ شما درست بوده یا نه انتهای صفحه را ببینید.
به جای علامت سوال چه عددی در مربع قرار می گیرد تا جدول یا پازل کامل گردد؟

تست هوش9 سطح14

پاسخ را در انتهای صفحه می بینید.
.
.
.
.
.

.

.

.

.

.

.

 

.

.

.

پاسخ عدد 6 می شود.
از دو مربع بالا سمت چپ شروع کنید. عدد مربع بالا یعنی 4 را از عدد مربع پایین آن یعنی 6 کم کنید و حاصل یعنی 2 در مربع سمت راست 6 نوشته می شود. همین طور دو مربع سمت چپ پایین به همین صورت 9-19 که حاصل برابر 10 در مربع سمت راست 19 نوشته می شود.
همین روند را ادامه دهید. برای یافتن علامت سوال بایستی 1-7 شود که حاصل 6 در سمت راست 7 و به جای علامت سوال نوشته می شود.
سمیه مظفری

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید