• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2019 / 02 / 10

تست هوش 9 – سطح 15

با حل تست های هوش و معماها ذهن خود را به چالش بکشید و آن را فعال نگه دارید تا هم تیزهوش تر و باهوش تر باشید و هم از بیماری های مختلف ذهنی و فکری پیشگیری شود و یا روند پیشرفت آن کُندتر گردد.

به جای علامت سوال چه عددی قرار بگیرد تا پازل زیر کامل شود.

تست هوش 9 سطح 15

پاسخ را در انتهای صفحه می بینید:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ عدد 14 می باشد.

چهار مربع در اطراف و یک مربع در وسط می بینید که هر یک به چهار قسمت تقسیم شده و در هر قسمت عددی نوشته شده است. هر عدد در مربع های بالا با عدد نظیر آن در مربع وسط ضرب می شود و حاصل در مربع های نظیر در پایین نوشته می شود.

مثلا مربع بالا سمت چپ عدد 2 است که با مربع نظیر آن در وسط یعنی 5 ضرب می شود و حاصل 10 در مربع پایین سمت چپ نوشته می شود. همین طور 1 در مربع بالا سمت چپ با 5 نظیر آن در وسط ضرب می شود و حاصل 5 در مربع نظیر آن در پایین سمت چپ نوشته می شود.

همین طور عدد 3 در مربع بالا سمت راست با نظیر آن در مربع وسط یعنی 5 ضرب می شود و حاصل 15 در مربع نظیر آن در پایین سمت راست نوشته می شود. عدد 4 در مربع بالا سمت راست با نظیر آن 5 در وسط ضرب می شود و حاصل 20 در مربع پایین سمت راست نوشته می شود.

برای به دست آوردن پاسخ پازل و حل علامت سوال به همین صورت عمل کنید یعنی عدد 2 در مربع بالا سمت راست با نظیر آن یعنی 7 در وسط ضرب می شود و پاسخ 14 در مربع پایین سمت راست و به جای علامت سوال نوشته می شود.

سمیه مظفری

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید