• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2016 / 02 / 01

آموزش ساخت بسیار ساده یک ستاره _ اریگامی ستاره

در این قسمت طرز ساخت یک ستاره آموزش داده می شود که بسیار ساده و سریع ساخته می شود.

ابتدا کاغذ رنگی را به شکل یک مربع برش بزنید. یکی از قطرهای مربع را مشخص کنید و از روی آن ببرید تا مربع به دو مثلث تقسیم شود.

 seta1

یکی از مثلث ها را در نظر بگیرید. از سمت سفید کاغذ رنگی در مقابل خود قرار دهید و از روی خط عمود منصف بر وتر، مثلث را از راست به چپ تا بزنید. شکل به دست آمده مثلث مرحله اول است.

seta2

 

seta3

مثلث دیگری که در قسمت اول و از نصف مربع به دست آوردید را از سمت رنگی کاغذ در مقابل خود قرار دهید. همانند مرحله بالا از روی خط عمود منصف بر وتر، از چپ به راست تا بزنید.

seta4

لایه رویی مثلث به دست آمده را همانند نمونه زیر، از راست به چپ تا بزنید. شکل مرحله دوم نیز به دست آمد.

seta5

seta6

در مرحله آخر دو شکلی که از مرحله اول و دوم به دست آمد را بایستی بر روی هم سوار کنید. مثلث مرحله اول را به صورت راس پایین بر روی مثلث مرحله دوم قرار دهید. ستاره زیبا و ساده شما ساخته شد.

اریگامی ستاره

setash

از این ستاره ها می توانید در جشن های تولد، بر روی پاکت هدیه یا به صورت تزیینی و بر روی دیگر وسایل شخصی خود و حتی بصورت شادباش بر روی سر عروس قرار دهید.

سمیه مظفری

مطالب مرتبط:

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید