• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2016 / 07 / 26

جذابیت های برزیل

برزیل یکی از پنج کشور بزرگ جهان با خط ساحلی حدود 7500 کیلومتر است. این کشور معروف است به ساحل ماسه های سفید، نواحی گرمسیری و شهرهای پر از موزیک

نقاط جذاب و توریستی برزیل شامل آبشارهای مهم، تالاب هایی با حیوانات وحشی، پرنده های گوناگون، بیابان ها، صحراهای دست نخورده و جنگل های بارانی آمازون و هنوز قبایلی در این جنگل ها زندگی می کنند که هیچ ارتباطی با دنیای بیرون ندارند.

مهمترین مناطق دیدنی برزیل
ارو پروتو (Ouro Preto)

ارو پروتو یکی از بزرگترین باقی مانده های شهرهای مستعمراتی برزیل و به معنی طلای سیاه است. در اواخر قرن 17 به خاطر وجود معادن طلا مورد هجوم افراد زیادی واقع شده و از آن پس این شهر توسعه پیدا کرد. این شهر شامل سبک معماری پرتغالی است و ساختمان های مدرن بهم چسبده تاریخی در این شهر وجود دارند. در قرن 18 و 19 کلیساهای این شهر با طلا زینت داده شده و وجود کارخانه های مجسمه سازی در این شهر، آن را یکی از شهرهای معروف توریستی برزیل ساخته است.

ارو پروتو

تئاتر یا تماشاخانه آمازون (Teatro Amazonas )

تماشاخانه اپرا در شهر مانائوس در قلب جنگل بارانی آمازون ساخته شده است. گنبد این سالن تئاتر از 36000 قطعه آجر سرامیکی ساخته شده است و رنگ کاشی های آن برگرفته از رنگ های پرچم ملی برزیل هستند. اولین اجرا در تاریخ 7 ژانویه 1897 با اپرای به یادماندنی و معروف ایتالیایی لا جوکوندا اثر آمیلکاره پونکیلی بوده است.

تماشاخانه آمازون

فرناندو دی نورونیا (Fernando de Noronha )

فرناندو یک مجمع الجزایر زیبا با سواحلی دست نخورده طبیعی با چشم اندازی زیبا، حیوانات وحشی و پرندگان گوناگون است که در 345 کیلومتری شمال شرقی ساحل برزیل واقع شده است، این مجمع الجزایر به وسیله آمریگو وسپوچی ( Amerigo Vespucci) در سال 1503 کشف شد و به طور موقت به وسیله هلندی ها و فرانسوی ها قبل از سلطنت پرتغالی ها در سال1737 اشغال شد. امروزه یکی از بزرگترین جزایر با جمعیتی حدود 3500 نفر است.

فرناندو

شهر تاریخی اولیندا (Olinda)

یکی از شهرهای تاریخی  در شمال شرقی برزیل درست در شمال ریکایف واقع شده است. چهره تاریخی این شهر، آنرا یکی از شهرهای مهم توریستی ساخته است. به عنوان مثال مرکز تجارت شهر اولیندا، کلیساها و کارناوال معروف اولیندا، طلافروشی ها، رستوران ها، وجود هنرمندان و کارگاه سفال سازی به زیبایی های این شهر می افزاید.

الیندا

سواحل سالوادور (Salvador)

سالوادور مرکز ایالت باهیا است. یک شهر جذاب، مرکز موزیک و پر از سواحل استثنایی در اطرافش. سواحل مطلوبی برای شنا کردن و غواصی و کشتیرانی دارد. این سواحل با مرجان ها محاصره شده و دارای استخرهای طبیعی سنگی و مورد پسند کودکان است.

سواحل سالوادور

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:

صفحه بعد >>



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید