• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2013 / 11 / 16

ویندوز 8.1، بازگشت دکمه ی استارت

8.1

کمپانی مایکروسافت اعلام کرده که نسخه نهایی ویندوز 8.1 پنج شنبه 17 اکتبر به همراه دانلود هایی برای کاربران ویندوز 8 در 230 فروشگاه و به 37 زبان مختلف عرضه شده است.

این غول نرم افزاری دنیا همچنین جمعه، اولین محصولات هماهنگ با ویندوز 8.1 را ارائه خواهد داد و فروش بسته های آپدیت سیستم عامل جدید را هم از طریق شرکای خرده فروش آغاز خواهد کرد.

مایکروسافت در بیانیه ی ریلیز نسخه ی Preview گفته بود که در ویندوز 8 عصر نوینی از تکنولوژی کامپیوتری با موبیلیته ی بالا، قابلیت های لمسی گوناگون و ارتباط آنلاین همیشگی را ارائه داده بود. و حالا ویندوز 8.1 این رویکرد را توسعه داده و هرآنچه کاربران در خانه، محل کار و حتی در سفر نیاز دارند را گرد هم آورده است. اکنون ویندوز، شخصی ترین تجربه ی کامپیوتری را در اختیار کاربر گذارده و دستگاه شما را پیوستاری یگانه از شما می سازد و امکانات زیادی را ارائه می دهد تا تجربه ای شخصی و بی نظیر را تجربه و شتاب زندگی خود را حفظ کنید.

شاید برگشتن دکمه ی استارت در ویندوز 8.1 مهم ترین ویژگی تغییر یافته نسبت به نسخه های ویندوز 8 باشد.

ویندوز8.1

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -

صفحه بعد >>









صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید