• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2014 / 06 / 08

پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات اسمارت فون ها با استفاده از نرم افزار Ease US Todo Backup Workstation

پشتیبان گیری همواره با فایل های عکس، فایل های آفیس و موزیک و غیره بوده اما هرگز به اسمارت فون ها و به خصوص سیستم های اندروید مربوط نبوده است.

اما تودو، نرم افزاری قدرتمند است که با آن می توانید از اطلاعات دستگاه اندروید خود پشتیبان بگیرید، اطلاعاتش را بازیابی کنید یا به زمان پیش از کرش کردنش برگردانید.

این نرم افزار می تواند از تمام داده های گوشی اندروید شما شامل: شماره تماس ها، پیامک ها، تماس ها، اسناد، موزیک، عکس، ویدئو و هر چیز دیگر نسخه پشتیبان تهیه کند. این نرم افزار از تمام نسخه های اندروید (جینجربرد 2.3 تا نسخه های ایس کریم 4.0 ژلی بین4.1 و 4.3 و حتی کیت کت4.4) پشتیبانی می کند.

پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات اسمارت فون ها

تنها با طی 4 گام می توانید از داده های خود با این نرم افزار پشتیبان بگیرید. این کار آن قدر ساده است که حتی ناوارد ها هم می توانند آن را انجام دهند.

ابتدا تودو را بر روی گوشی و کامپیوتر خود نصب کنید و سپس گوشی و کامپیوتر را به هم مرتبط کنید، چه از طریق وای فای و چه یو اس بی.

  • حالت USB debugging در دستگاه اندروید شما باید فعال شده باشد.

در گام دوم، پس از اجرای برنامه به ترتیب زیر عمل کنید:

Backup/android backup

اگر ارتباط گوشی و کامپیوتر را به درستی برقرار کرده باشید گوشی خود را در صفحه ی برنامه خواهید دید. حال آن را انتخاب کنید و سپس فایل هایی که می خواهید نسخه پشتیبانشان را تهیه کنید و در پایان روی proceed کلیک کنید.

اگر اتفاقی برای گوشی شما افتاد و اطلاعات آن را از دست دادید تنها در چند دقیقه خواهید توانست آن ها را بازیابی کنید به طوری که گویی هیچ اتفاقی نیفتاده است. بار دیگر گوشی خود را به کامپیوتر(نرم افزار تودو روی آن نصب شده باشد) وصل کنید. سپس برنامه را اجرا کنید و بر روی recovery/android recovery کلیک کنید و فایل ایمیجی را که می خواهید بازیابی کنید انتخاب نمایید. می توانید نزدیک ترین تاریخ و ساعت پشتیبان گیری را برگزینید تا به نزدیک ترین تاریخ ممکن پیش از اتفاق برگردید. در پایان فایل هایی (شامل شماره تماس ها، پیامک ها و ..) که می خواهید بازیابی کنید را انتخاب کنید و بر روی proceed کلیک کنید. به همین سادگی.

ترجمه: میلاد خراسانیان

 

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: - - -









صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید