• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2016 / 11 / 13

دیدنی های شگفت انگیز لس آنجلس

لیست کارهایی که می توان در لس آنجلس انجام داد به اندازه وسعت شهر، طولانی است. اگر زمان محدودی دارید می توانید روزهایی را به تنهایی در موزه اصلی شهر بگذرانید و اصلا به هالیوود نروید. انتظار می رود چند مایلی میان ساحل سانتا مونیکا و گشت و گذار در دریاچه نقره ای بگذرانید. اما نکته مهم درباره این شهر این است: کارهای زیادی برای انجام دادن و چیزهای زیادی برای دیدن است، که لیستی از آن ها را در زیر ذکر می کنیم:

دیدن مناظر هالیوود

افراد مشهور هالیوود دور از لس آنجلس نیستند. برای اینکه نگاهی اجمالی داشته باشید، می توانید در پیاده روی مشاهیر هالیوود قدم بزنید، جایی که بیش از 2400 چهره از دنیای سرگرمی با حروف طلایی سمبولیک روی موزاییک های صورتی جاودانه شده اند. اگر به سینما و فیلم علاقه دارید، به اثر انگشت و پای افراد معروف درChinese Theatr  سری بزنید. هنرپیشه های برجسته زیادی که از این جا عبور کرده اند به ستاره مشهور pagoda اضافه شده اند. ممکن است آن گونه که تصور می کردید پر زرق و برق به نظر نرسد اما هالیوود هنوز هم جذابیت های خودش را دارد.

هالیوود

مطالعه و بررسی شاهکارهای پرهزینه

مرکز گتی به خاطر موقوفات سخاوتمندانه و محوطه hilltop موجب غبطه موزه های سراسر جهان است. گرچه با مجموعه غنی گالری Old World قابل مقایسه نیست اما کارهای قابل توجهی از آثار تاریخی همچون چندین نقاشی از روبنس و نمونه هایی از امپرسیونیسم از جمله مونه، رنوآر، سِزان و ون گوگ را شامل می شود. هنرهای تزئینی فرانسوی و مجموعه عکس ها قطعا ارزش دیدن دارند و فراموش نکنید به شکار Miró and Moore در باغ مجسمه آن بپردازید.

گتی سنتر

تورهای پیاده روی

برای صرفه جویی در سوخت و ارزش نهادن به میراث معماری شهری لس آنجلس، از تورهای پیاده روی استفاده کنید. تورهای پیاده روی در لس آنجلس شما را به دیدن مناظر بالای شهر و زیباترین ساختمان ها، از تئاتر تاریخی داون تاون Downtown)) و ساختمان های Art Deco (به صورت هفتگی) تا تور افق مدرن (به صورت ماهانه) خواهند برد. مطمئن شوید که مکان خوبی را رزرو کرده اید زیرا این تورها بسیار طرفدار دارند.

تورهای پیاده روی

موزه شگفت انگیز در لیست موزه لس آنجلس

مجموعه های موزه هنر لس آنجلس یا LACMA، شامل مساحت 20 هکتاری از ساختمان ها می باشد که در سال 2008 دوباره مورد بازسازی قرار گرفته است. نقطه مرکزی، ورودی بزرگ BP است که شامل تاسیسات خیره کننده ای از لامپ های شهری “کریس باردن” است.

موزه

موزه هنر معاصر مجموعه ای خیره کننده از آثار و کارهای هنری مدرن می باشد. LACMA سراسر خیابان، از موزه خودرو پترسن و موزه هنر Craft & Folk را دربرگرفته است، همچنین موزه آکادمی تصاویر متحرک نیز در حال ساخت است.

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -

صفحه بعد >>



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید