• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 04 / 20

با راحت ترین میز کامپیوتر دنیا آشنا شوید

  داشتن یک میز کامپیوتر راحت آرزوهای تمام کاربرانیست که ناچاراند ساعتهای طولانی را پشت میز و صندلی های معمولی و با ارتفاع نامناسب فعالیت کنند. حال یک شرکت فعال در زمینه فناوری های نوین میز کاری را طراحی نموده که از هر نظر قابل تنظیم و سازگار با شرایط کاربران است.

راحت ترین میز کامپیوتر دنیا

  این محصول که شباهت زیادی به صندلی های دندانپزشکی دارد قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه کفی و تکیه گاه را برای شما فراهم می کند. علاوه بر این یک نگه دارنده لپتاپ و امکان تنظیم زاویه قرارگیری آن نسبت به صندلی از قابلیت های جالب توجه این محصول به شمار می رود.

به گفته شرکت سازنده این میز طراحی این محصول حدود ۵ سال زمان برده و تاکنون با همکاری طراحان، مهندسان مکانیک و الکترونیک ۵ نسخه آزمایشی از آن نیز تولید شده است. این میز دارای سه حالت نشسته، ایستاده و خوابیده است و میز کوچک و قابل تنظیم آن نصب نمایشگرهای بزرگتر از ۲۱ اینچ را نیز ممکن می سازد. این محصوف وزنی در حدود ۹۵ کیلوگرم دارد و جابجایی آن به واسطه چرخ های تعبیه شده در زیر آن بسیار آسان است.

منبع:خبرگزاری تابناک

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:









صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید