• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2014 / 09 / 01

خبرسازی دوباره ی Breaking Bad

همکاری دوباره ی بازیگران بریکینگ بد

در ویدئویی که چندی پیش پخش شد، این بار کرانستون و پاول در نقش مالکان شلخته و عجیب غریب امانت فروشی Barely Legal ظاهر شده اند. باز جکسون (کرانستون) فروشنده ای حال بهم زن و در حال جویدن آدامس در کنار برادر کودنش رندی جکسون (آرون پاول) می گوید: «ما اجناس تک و غیر عادی معامله می کنیم و همیشه هم معامله رو جوش میدیم».

در این ویدئو، جولیا لوییس دریفوس به عنوان مشتری وارد مغازه ی آن ها می شود تا جایزه ی امی خودش را بفروشد که با بازی در Seinfeld در رشته ی بهترین بازیگر مکمل زن دریافت کرده بود. او شنیده است که سلین دیون یک جزیره دارد و می خواهد با فروش جایزه اش او هم یک جزیره بخرد.

این ویدئو 6 دقیقه ای در شصت و ششمین مراسم جوایز امی که سث میرز اجرای آن را به عهده داشته پخش شده است.

فیلم پر جایزه

بریکینگ بد همه ی جوایز Emmy Awatds را درو کرد

بله، بریکینک بد باز هم رکورد شکنی کرد و در 5 رشته جوایز امی را از آن خود کرد و حتی سریال موفق بازی تاج و تخت را شکست داد. برایان کرانستون بهترین بازیگر اصلی مرد، آنا گان بهترین بازیگر زن مکمل، آرون پاول بهترین بازیگر مرد مکمل، بهترین سریال درام و بهترین نویسندگی درام همگی از آن سریال بریکینگ بد و عوامل آن شدند.

ترجمه:میلاد خراسانیان

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:









صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید