• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2018 / 02 / 06

داستان غاز تخم طلا به زبان انگلیسی برای کودکان

یکی از روش های یادگیری زبان انگلیسی استفاده از داستان های کوتاه و آموزنده در قالب انیمیشن است، این روش آموزشی در صورتی که همراه با متن و تلفظ صحیح باشد یادگیری را سریعتر و راحت تر می کند. ارائه داستان در قالب انیمیشن کمک بسیاری به یادگیری می کند و برای یادگیری کودکان و نوجوانان موثر می باشد.

اینگونه داستان ها به دلیل زبان ساده و تصویری که دارند، برای افراد مبتدی و آن ‌هایی که برای مدتی زبان انگلیسی را کنار گذاشته اند، نیز بسیار مناسب است. در این ویدیو، داستان کوتاه غاز تخم طلا ارائه شده است که همراه با تصاویر جذاب و رنگی بوده و هر کودکی را به خود علاقمند می کند، همچنین زیرنویس انگلیسی برای این ویدیو ارائه شده تا در مواقعی که تلفظ برای شما نامفهوم است بتوانید از زیرنویس برای فهم بیشتر استفاده کنید.

خلاصه داستان به شرح زیر است

داستان کشاورز فقیری که با همسرش در دهکده کوچکی زندگی می کردند آنها مزرعه کوچکی داشتند که با کاشت سبزیجات و فروش آن، امرار معاش می کردند و از این طریق توانسته بودند مقداری پول نیز پس انداز کنند، نهایتا با پولی که پس انداز کرده بودند یک غاز خریدند. این غاز برایشان روزی یک تخم می گذاشت و کشاورز هر روز صبح برای جمع آوری تخم ها به آشیانه غاز می رفت. او تخم ها را جمع میکرد و می فروخت.

یک روز صبح که کشاورز برای برداشتن تخم غاز به آشیانه اش رفته بود با صحنه عجیبی مواجه شد بله! غاز قصه ما تخم طلا گذاشته بود، کشاورز بسیار خوشحال شد و آن را به همسرش نشان داد. از آن روز به بعد این غاز روزی یک تخم طلا می گذاشت و کشاورز با فروختن تخم طلاها پولدار شد با پول آنها خانه ی بزرگتر و ماشین خرید و به مسافرت می رفت، تا اینکه یک روز همسرش از او خواست برای اینکه پول بیشتری داشته باشند غاز را بکشند و تخم ها را از شکمش بیرون بیاورند، کشاورز به سراغ غاز رفت، غاز را کشت و شکمش را باز کرد ولی متاسفانه هیچ تخم طلایی پیدا نکرد که بماند حتی تخم های طلایی که داشتند نیز ناپدید شدند.

بدين ترتيب پيرمرد و پيرزن به طمع پول بيشتر غاز قشنگ تخم طلايي را به دست خودشان كشتند و چون ديگر غازي وجود نداشت كه براي آنها تخم طلايي بكند، وضع زندگي شان روز به روز بدتر شد. کشاورز و همسرش پشیمان شدند و فهمیدند كه پشيماني در خيلي جاها سودي ندارد، بلکه بايد سعی کنیم اشتباهات جبران نشدنی مرتکب نشویم. به چیزی که خداوند به ما داده است قانع باشیم و برای رسیدن به هدف عجله نکنیم.

زهرا صـانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید