• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2016 / 09 / 03

آموزش نقاشی خفاش برای کودکان

خفاش تنها پستانداری است که بال دارد و می تواند پرواز کند به خفاش شب کور، کورشاپرک یا شب پرک هم گفته می شود. دست های این پرنده به صورت شبکه ای به هم متصل است و باعث شده به صورت یک بال درآید. بال های این پرنده با بال های دیگر پرندگان متفاوت است. خفاش ها به صورت دسته ای بزرگ در داخل غارها یا روی درختان زندگی می کنند. خفاش هایی که در شب پرواز می کنند مسیر و جای طعمه خود را با فرستادن امواج صوتی و دریافت بازتاب آن پیدا می کنند با این روش می توانند اجسام متحرک و ساکن را از هم تشخیص بدهند.

در این مقاله نحوه نقاشی یک خفاش زیبا آموزش داده شده است.

ابتدا یک دایره متوسط بکشید. برای کشیدن سر خفاش در قسمت بالای این دایره، دایره کوچک دیگری رسم کنید طوری که قسمت پایین آن داخل دایره اول قرار گرفته باشد.

نقاشی خفاش

در قسمت بالای دایره سر، دو بیضی کج بکشید طوری که قسمت انتهایی این دو بیضی داخل دایره سر قرار گرفته باشد. برای کشیدن بال های خفاش دو بیضی بزرگ و کج، داخل دایره مرحله اول که بدن خفاش است رسم کنید.

نقاشی خفاش

در قسمت پایین بیضی بال، سه انحنا مانند شکل زیر در هر بال رسم کنید و قسمت های اضافی بیضی گوش که در داخل دایره صورت وارد شده است را پاک کنید.

نقاشی خفاش

قسمت های اضافی بال ها را پاک کنید، دو مثلث کوچک که راس آن به طرف پایین باشد در قسمت پایین و داخل دایره بدن خفاش رسم کنید. دو دایره کوچک توپر در قسمت دایره سر رسم کنید تا چشم های خفاش مشخص شود و برای کشیدن دهان خفاش یک نیم دایره مانند شکل زیر عمل کنید.

نقاشی خفاش

قسمت های اضافی مثلث های پا که در مرحله قبل رسم کرده بودید را پاک کنید و پاها را مانند شکل زیر کامل کنید. برای کشیدن دو دندان خفاش مانند شکل زیر عمل کنید.

نقاشی خفاش

نقاشی خفاش زیبای شما به پایان رسید. با استفاده از ماژیک زرد قسمت بدن و گوش ها و با ماژیک قرمز قسمت داخلی دهان و با ماژیک کرم _ قهوه ای بال ها و دایره سر و پاهای خفاش را رنگ آمیزی کنید.

نقاشی خفاش

همانطور که دیدید نقاشی خفاش بسیار ساده است شما می توانید یک درخت نقاشی کنید و با رسم تعداد زیادی از این خفاش ها یک دسته خفاش را روی درخت نشان دهید و برای اینکه نقاشی جذاب تری داشته باشید هر خفاش را به سلیقه خود رنگ جداگانه ای دهید.

زهرا صانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید