• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2016 / 10 / 22

آموزش نقاشی مرغ برای کودکان

در این نقاشی یک مرغ زیبا آموزش داده می شود، بسیاری از خانه ها و دامداری ها خصوصا منازل روستایی مرغ و خروس پرورش می دهند. مرغ ها پرندگانی هستند که بال دارند اما نمی توانند پرواز کنند مثل پنگوئن ها و شما می توانید با رعایت نکات بهداشتی آن را در حیاط خانه نگهداری کنید. مرغ بسیار مفید است و می توانید از تخم مرغ و گوشت آن استفاده کنید که هر کدام خاصیت های زیادی دارند. در ضمن از دور ریز باقیمانده سفره و مواد غذایی و سبزیجاتی که قابل استفاده نیست می توانید برای تغذیه مرغ استفاده کنید.

بنابراین بچه ها دوست دارند مرغ این حیوان اهلی که همیشه مقابل چشمانشان است را نقاشی کنند پس در این مقاله نحوه کشیدن نقاشی زیبا و بسیار ساده مرغ آموزش داده شده است.

ابتدا باید قسمت های اصلی بدن مرغ را بکشید و سپس در مراحل بعد آن را کامل کنید. برای شکم آن یک بیضی افقی بزرگ بکشید. برای گردن مرغ یک بیضی نیمه که به صورت عمودی قرار گرفته است در بالا، سمت چپ بدن بکشید و روی آن یک زایده کوچک به عنوان کاکل مرغ نقاشی کنید. یک بیضی نیمه دیگر که منظم نیست نیز در گوشه سمت راست بالای شکم برای بال مرغ بکشید. یک هلال کوچک در زیر شم و دو خط L مانند برای پای مرغ بکشید.

نقاشی مرغ

در این مرحله به بدن مرغ حالت دهید و خطوط اضافه آن را پاک کنید یک خط منحنی در زیر شکم برای بال مرغ بکشید و قسمت ران مرغ را مشخص کنید و برای هر پای مرغ، سه پره بکشید، نوک مرغ را بکشید، کاکل آن را مثل یک ابر نیمه روی سر آن بکشید و خطوط اضافه را پاک بکنید.

نقاشی مرغ

با یک ماژیک مشکی چشم مرغ را بکشید. در قسمت پایین گردن شیارهایی بکشید که پرهای آن را مشخص کند و همچنین خطوط موازی پر مانند روی بال رسم کنید تا دم مرغ کامل شود طبق شکل زیر دم مرغ را با خطوطی موازی و عمودی کامل کنید.

نقاشی مرغ

در این مرحله باید مرغ زیبای خود را رنگ آمیزی کنید برای رنگ کردن نوک آن از مداد نارنجی و کاکل آن مداد قرمز استفاده کنید مداد رنگی قهوه ای را برای سر مرغ بردارید و تا پایین گردن آن رنگ کنید و پرهای کوچک کم رنگ بکشید،بدنش را قرمز رنگ کنید و مثل شکل روی رنگ قرمز مقداری از رنگ نارنجی استفاده کنید تا مرغ شما زیباتر شود پاهای آن را نیز قرمز رنگ کنید، پرهای مرغ را با مداد سبز تیره یا یشمی رنگ کنید و مداد رنگی طلایی را بردارید و قسمت هایی از پشت مرغ و روی بال های آن را طلایی کنید مرغ ها پرهای بسیار زیبایی دارند و از رنگهای مختلفی می توانید برای رنگ آمیزی آن استفاده کنید.

نقاشی مرغ

همانطور که دیدید نقاشی مرغ بسیار ساده است و می توانید آن را بسیار زیبا کشیده و با رنگ آمیزی به دوستان خود یاد دهید، تعداد زیادی از مرغ ها را می توانید همراه با جوجه های زرد و طلایی رنگ زیادی که دنبال مرغ ها مشغول خوردن دانه هستند نقاشی کنید.

میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید