• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2016 / 10 / 30

اریگامی پیراهن همراه با کراوات کاغذی

اریگامی پیراهن و کراوات بسیار ساده و راحت است و شما می توانید در رنگ ها و طرح های مختلف آن را بسازید، مطمئنا برای کودکان جذاب است و آن را به کودکان آموزش دهید.

در این مقاله دو قسمت پیراهن و کراوات به طور جداگانه آموزش داده می شود. سپس کراوات با چسب مایع به پیراهن متصل می شود.

اریگامی پیراهن و کراوات کاغذی

ساخت پیراهن کاغذی

برای ساخت پیراهن، سعی کنید کاغذ رنگی را انتخاب کنید که پشت و روی آن یک رنگ باشد در این آموزش رنگ پشت و روی کاغذ آبی می باشد، کاغذ را به شکل مستطیل برش بزند و آن را به صورت عمودی مقابل خود قرار دهید. ضلع سمت راست و چپ مستطیل را بر روی هم منطبق کنید تا خط عمودی وسط مستطیل مشخص شود. مجددا باز کنید تا فقط خط تای آن باقی بماند.

اریگامی پیراهن

در مرحله بعد دو ضلع سمت راست و چپ مستطیل را به طرف داخل تا خط تای عمودی مستطیل تا بزنید. مشاهده می کنید که به دو مستطیل باریک به وجود می آید.

اریگامی پیراهن

طبق شکل زیر، بالای لبه ی مستطیل سمت راست را به طرف بیرون برگردانید که به شکل مثلث در آید.

اریگامی پیراهن

برای مستطیل سمت چپ نیز مرحله بالا را تکرار کنید.

اریگامی پیراهن

در این مرحله کاغذ را به پشت کار برگردانید سپس 90 درجه کاغذ را بچرخانید. ضلع بالایی کار را به داخل تا بزنید تا مستطیل کوچکی در بالای آن ایجاد شود.

اریگامی پیراهن

مجددا کار را به پشت برگردانید و قسمتی که در پشت آن مستطیل باریکی در مرحله ی قبل ایجاد کرده بودید، گوشه ی سمت راست  بالای کاغذ را به داخل تا بزنید، شکل مثلث کوچکی به وجود می آید که یقه پیراهن در آنجا مشخص می شود.

اریگامی پیراهن

گوشه سمت چپ کار را همانند مرحله ی قبل به داخل تا بزنید.

اریگامی پیراهن

اریگامی پیراهن

سپس از خط افقی وسط کار، کاغذ را به طرف یقه تا بزنید و گوشه هایش را زیر یقه ببرید طبق شکل زیر می بینید که دو مثلث کوچک در دو طرف راست و چپ کار، به عنوان آستین پیراهن شما می باشد. می توانید در این مرحله با مداد رنگی یا ماژیک برای پیراهن دکمه و جیب بکشید.

اریگامی پیراهن

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:

صفحه بعد >>



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید