• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2016 / 11 / 02

آموزش نقاشی زنبور برای کودکان

زنبورها حشراتی هستند که بعضی از آنها مثل زنبور عسل به صورت گروهی در کندو زندگی می کنند و با گرده ی گلها عسل تولید می کنند، زنبورها از نیشی که دارند در برابر حمله حشرات و جانوران از خود دفاع می کنند تا در امان باشند، حتی خرس ها که  عسل داخل کندو را میخورند از نیش زنبورها می ترسند.

در این مقاله نقاشی زنبور این حشره زیبا و پرخاصیت آموزش داده می شود.

ابتدا یک دایره برای بدن زنبور بکشید این دایره حالت پخش و پهن داشته باشد. برای سر زنبور یک بیضی که مقداری از اندازه دایره کوچکتر باشد در سمت چپ دایره بکشید. به طوری که قسمتی از بیضی داخل دایره رفته باشد.

نقاشی زنبور

در این مرحله برای زنبور دو تا بال بکشید، آن را به شکل مثلث متساوی الساقین بالای بدن زنبور و چسبیده به همدیگر نقاشی کنید،توجه کنید نوک مثلث روی بدن زنبور باشد و قسمت پهن مثلث رو به بالا باشد، بال های زنبور شبیه به پره های پنکه است.

نقاشی زنبور

در این مرحله پاهای زنبور را نقاشی کنید دو تا پا در زیر و انتهای شکم بکشید و دو تا پای دیگر نزدیک سر و بدن زنبور نقاشی کنید.

نقاشی زنبور

حالا نوبت چشم های درشت زنبور است که بسیار زیباست، دو تا دایره کنار هم روی سر زنبور بکشید و در وسط دایره دو تا نقطه مشکی پر رنگ نقاشی کنید تا چشم های زنبور کامل شود.

نقاشی زنبور

زنبور ها بدن راه راه زیبایی دارند بدن زنبور را با خطوط افقی، به صورت راه راه بکشید، فاصله خطوط تقریبا با هم برابر باشد، شاخک های زنبور که روی سر او هستند را نقاشی کنید، دو تا دایره خیلی کوچک روی شاخک ها بکشید.

نقاشی زنبور

نقاشی زیبای زنبور شما به پایان رسید. حال باید زنبور خود را رنگ آمیزی کنید که بسیار لذت بخش است مداد رنگی زرد و مشکی خود را بردارید و بین خط های افقی روی شکم زنبور را یکی در میان مشکی و زرد کنید،ابتدا از رنگ مشکی شروع کنید، سپس دایره های روی شاخک زنبور را هم رنگ قرمز بزنید. بالها خاکستری کمرنگ مایل به آبی است و صورت هم کرمی می باشد.

نقاشی زنبور

شما توانستید به راحتی زنبور زیبایی نقاشی کنید، می توانید یک گل زیبا نیز بکشید تا زنبور روی گل بنشیند و از شهد گل برای درست کردن عسل استفاده کند. یک جعبه کوچک به عنوان کندو برای درست کردن عسل نقاشی کنید و تعداد زیادی زنبور و گلهای زیبا در اطراف کندو نقاشی کنید.

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید