• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 01 / 01

رادیاتور هوشمند شارژی ساخته شد

یک استارت آپ فرانسوی رادیاتوری ساخته که قابلیت شارژ شدن دارد و هزینه های مصرف برق را ۵۰ درصد کاهش می دهد.

رادیاتور هوشمند

 به نقل ازنچرال زون، شرکت فرانسوی Lancy Energy Storage رادیاتوربرقی ساخته که علاوه برآنکه به شبکه برق متصل می شود، باتری های لیتیومی نیز دارد. به این ترتیب کاربر می تواند طی ساعات غیر پیک مصرف رادیاتور خود را شارژ کند و در ساعات پیک از آن استفاده کند. دراین حالت از بار شبکه برق نیز کاسته خواهد شد.

همچنین این رادیاتور  به وسیله تلفن های هوشمند کنترل می شود. به این ترتیب ساکنان خانه می توانند با کنترل رادیاتور در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

علاوه برآن رادیاتور «لانسور» قابلیت های هوشمند متعددی دارد مانند سیستم گرمایشی مادون قرمز و حسگر برای ردیابی پنجره های باز و شمارش افرادی که در اتاق حضور دارند. همچنین دارای الگوریتم یادگیری است که به وسیله آن کاربران می توانند مصرف کلی الکتریسیته خود را نظارت کنند.

جالب آنکه برای نصب این رادیاتور نیز به سیم کشی اضافه نیست. هزینه نصب این رادیاتور برقی نیز ۷۵ درصد نسبت به گرمکن گازی کمتر است.

این در حالی است که به گفته رافائل می مدیر ارشد اجرایی این شرکت در اروپا ۶۷ درصد هزینه برق خانوار به گرمایش تعلق دارد. این شاخص در اروپا ۴۲ درصد  است.

منبع: خبرگزاری مهر

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید