• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 03 / 08

بازی آنلاین آبرسانی برای کودکان

در صورت اجرا نشدن بازی اینجا کلیک کنید تا راه رفع مشکل را بیابید

 

بعد از لود شدن بازی آبرسانی حیوانات و گیاهان روی دکمه menu در سمت چپ تصویر کلیک کنید تا وارد منوی بازی شوید در این مرحله با کلیک روی دکمه Play وارد بازی می شوید.

دستورالعمل بازی: در بازی آبرسانی حیوانات و گیاهان هدف رساندن آب به گیاهان و حیوانات در مدت زمان مشخص است. این بازی چند سطح دارد که دستورالعمل سطح اول در زیر توضیح داده شده است.

برای اینکار ابتدا باید لوله کشی مناسبی انجام دهید. یعنی مسیر مناسبی که زمان کمتری نیاز داشته باشد را انتخاب کنید و با کلیک روی لوله هایی که در تصویر مشاهده می کنید آنها را به یکدیگر متصل کنید تا لوله کشی انجام شود.

بعد از اتصال لوله ها به یکدیگر و مشخص شدن مسیر آبرسانی روی دکمه قرمز رنگ ! Pump It که در قسمت پایین صفحه بازی است کلیک کنید. در این مرحله از دو روش می توانید بازی را ادامه دهید، یا می توانید بر روی صفحه عقربه دار کلیک کنید و یا مستقیم بر روی خرطوم و پمپ آب آنقدر کلیک کنید تا عقربه به حداکثر یا به محدوده قرمز رنگ خود در سمت راست برسد و فیل بتواند آب را در لوله ها جریان دهد و به گیاهان و حیوانات برساند.

در صورتی که اینکار را با موفقیت انجام دهید می توانید وارد مرحله بعدی شوید.

قابل ذکر است که برای آبرسانی با توجه به روشی که بیان شد زمان مشخصی تعریف شده است و بیشتر از آن زمان، بازنده بازی خواهید شد.

زهرا صانعی

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید