• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 03 / 11

مکان های جذاب دنیا برای طبیعت گردی ماجراجویانه

با نزدیک شدن به بهار، تعطیلات نوروزی و تابستان، سفر رفتن و طبیعت گردی از دغدغه های بسیاری افراد می شود. اگر چه ماجراجویی در طبیعت، احتمال بروز خطراتی را هم دارد ولی زیبایی و هیجان دیدن این مناطق وصف ناپذیر است و خاطره ای به یادماندنی بر جای خواهد گذاشت.

مکان هایی جذاب برای طبیعت گردی ماجراجویانه

در این مقاله شش تا از بهترین مقاصد سفر به فضاهای باز برای تعطیلات امسال را گردآوری کرده ایم. بعضی از آنها در مناطقی دور افتاده اند، برخی کمی نزدیک ترند. اما از یک چیز مطمئنیم: همه این مکان ها یقینا بسیار مهیج بوده و ماجراجویی های فراوانی به همراه دارند.

 آلبرتا، کانادا

آلبرتا جایی است که محل تلاقی دشت و چمن با رشته کوه های راکی می باشد.

 آلبرتا، کانادا

در جشن صد و پنجاه سالگی کانادا، ورود عموم به تمام پارک های ملی این کشور رایگان است. پنج تا از آنها در آلبرتا وجود دارد. از گله گاومیش کوهان دار در جزیره الّک (Elk) عکس بگیرید، وزش باد در مسیر رشته کوه های راکی کانادا در پارکهای ملی جاسپر و بانف (Jasper and Banff) را احساس کنید و از تماشای صخره های یخی شناور در مسیر پارک لذت ببرید.

در این گشت و گذار، چشم اندازهایی گسترده و به وفور می بینید که به هیچ وجه در چند عکس نمی توان عظمت آن را به تصویر کشید. عطش ماجراجویی را می توان با اسکی، پیاده روی، قایقرانی، ماهیگیری و کوهنوردی فرو نشاند. در ضمن کلان شهر ادمونتون پایتخت آلبرتا، میزبان فرهنگ در حال توسعه ای است که  نباید نادیده انگاشته شود.

 وسترن اسلُپ (Western Slope)، کلرادو

این منطقه مناسب برای مسابقات آف رود می باشد مسابقات اتومبیل رانی که در پیست های دارای عوارض دشوار طبیعی برگزار می شوند.

مسابقات آف رود

وسترن اسلُپ کلرادو حدودا در امتداد گلنوود اسپرینگز قرار گرفته و از غرب به سمت فروتا و از جنوب تا دورانگو ادامه دارد. منطقه وسیعی است، اما واقعا ارزش ماجراجویی و کاوشگری را دارد. فراسوی در این منطقه فرصت هایی مفت و مجانی برای ماجراجویی هایی با خودروهای بیابانگرد در جاده های ناهموار و کوهستانی وجود دارد. غذا و نوشیدنی های منحصر به فردی از فرهنگ این مرزو بوم را هم می توانید در تقاطع منطقه گرند پالیساد، میل کنید.

شبه جزیره کامچاتکا، روسیه

کامچاتکا، گشت و گذاری در سمت دیگری از جهان محسوب می شود.

شبه جزیره کامچاتکا، روسیه

کامچاتکا، شبه جزیره ای تقریبا دست نیافتنی در دورترین نقطه شرق روسیه، یک رویای طبیعت گردی ماجراجویان است. اگر یک موج سوار هستید، بخش عمده ای از خط ساحلی تا حد زیادی کشف نشده باقی مانده و به عنوان منطقه ای مواج با امواجی نسبتا بزرگ شناخته می شود. ماهیگیری نیز اینجا خوب است. پتروپاولوفسک شهرستان اصلی این منطقه است، اما هنوز هم واقعا دور افتاده است و به واسطه محروم بودن از مسیر جاده ای به کلی از دنیا جدا مانده است.

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -

صفحه بعد >>



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید