• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 04 / 08

دانلود نرم افزار NetWorx 6.0، محاسبه ترافیک اینترنت مصرفی

دانلود رایگان نرم افزار Networx نسخه 6.0 که برای اندروید می باشد و به راحتی میزان ترافیک اینترنت مصرفی شما را محاسبه می کند. Networx یک ابزار ساده و رایگان در عین حال قدرتمند است که برای وضعیت مصرف پهنای باند، به شما کمک می کند.

نرم افزار NetWorx 6.0

شما می توانید از آن برای جمع آوری داده های پهنای باند استفاده کنید و سرعت اینترنت و یا اتصال شبکه های دیگر را اندازه گیری کنید.

Networx می تواند به شما در شناسایی مشکلات احتمالی شبکه کمک کند، تا مطمئن شوید که از محدودیت پهنای باند تعیین شده توسط isp تجاوز نکرده باشید، یا به بررسی نشانه هایی از شبکه های مشکوک تروجان ها و حمله هکرها می پردازد.

این برنامه به شما اجازه می دهد تا بر تمامی اتصالات شبکه خود نظارت داشته باشید و یا فقط شبکه های خاص، مانند بی سیم و یا پهنای باند تلفن همراه شما استفاده کنند.

این نرم افزار همچنین ویژگی های یک سیستم تصویری اختصاصی و هشدار صوتی را دارد که شما می توانید آن را برای زمانی که اتصال شبکه قطع شده و یا برخی از فعالیت های مشکوک و غیرمنتظره از قبیل جریان داده های سنگین رخ می دهد، تنظیم کنید تا به شما هشدار دهد.

همچنین می توانید آن را به صورت خودکار تنظیم کرده تا تمام اتصالات dialup را قطع و حتی سیستم را نیز خاموش کند. رابط کاربری این نرم افزار بسیار آسان است و تمامی کاربران با هر سطح دانشی، می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

ترافیک ورودی و خروجی در یک چارت خطی داخل یک فایل نمایش داده می شود، طوری که شما میتوانید همیشه آمار استفاده از پهنای باند روزانه، هفتگی و ماهانه و مدت dialup خود را ببینید.

این گزارشات می تواند با انوع فرمت های صادر شده از قبیل HTML ،MS  Word ،Excel  برای تجزیه و تحلیل بیشتر انجام شود.

ویژگی های نسخه کامل NetWorx  6.0
  • نظارت مستقیم بر آپلود ها و دانلودها
  • پاک کردن گرافیک و یا صفحه نمایش عددی
  • قابلیت تهیه گزارش بر روی صفحه نمایش یا از فرمت های صادر شده از قبیل، Excel ،MS Word ،HTML می باشد
  • پشتیبانی از dial_up، ISDN، و مودم های ADSL، کارت شبکه و غیره…
  • قابلیت مشاهده اتصالات و موارد استفاده کننده اینترنت شما با دستور netstst
  • سرعت شمار برای اندازه گیری دقیق دانلود و گزارش سرعت متوسط
لینک دانلود

ترجمه: میترا نامجو

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید