• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 04 / 20

رونالدو و رئال مادرید رکوردشکنی کردند

 ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار مقابل بایرن مونیخ دوباره موفق شد توانایی‌هایش را به رخ همه بکشد.

 رونالدو و رئال مادرید رکوردشکنی کردند
  کریستیانو رونالدو تعداد گل‌های خود در لیگ قهرمانان را به عدد 100 رساند. رونالدو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو موفق شد مقابل تیم فوتبال بایرن مونیخ هت‌تریک کند. رونالدو سال گذشته هم مقابل ولفسبورگ آلمان در همین مرحله هت‌تریک کرده بود.

هت‌تریک کاپیتان تیم ملی پرتغال مقابل بایرن مونیخ، چهل‌و‌یکمین هت‌تریک این بازیکن برای رئال مادریدی‌ها بود. او حالا اولین بازیکنی است که در لیگ قهرمانان به عدد  100 گل زده می‌رسد و اولین بازیکنی که مقابل تیم آلمانی بایرن مونیخ در دور حذفی هت‌تریک کرده است.

بایرن مونیخ تنها تیمی است که رونالدو بیشترین تعداد گل (9 گل) را در لیگ قهرمانان اروپا به آن زده است. رونالدو در بازی‌های این فصل لیگ قهرمانان تا به امروز 7 بار گلزنی کرده تا بعد از مسی، لواندوفسکی و کاوانی در جایگاه چهارم برترین گلزنان اروپا قرار بگیرد.

رئال مادرید با پیروزی 4 بر 2 مقابل بایرن مونیخ و در مجموع پیروزی 6 بر 3 موفق شد برای هفتمین بار متوالی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. رئال‌ مادرید اولین تیم تاریخ لیگ قهرمانان اروپاست که موفق شده به این رکورد دست پیدا کند. به نظر می‌رسد موفقیت در این تورنمنت معتبر واقعا در DNA رئالی‌ها است.

منبع:خبرگزاری میزان

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید