• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 07 / 09

آموزش نقاشی راکون برای کودکان

راکون حیوان بسیار زیبا و با مزه ای است که در جنگل ها زندگی می کند. از ویژگی های این حیوان این است که شب ها حرکت می کند و گوشتخوار است.
حتما بسیاری از کودکان این حیوان را دوست دارند و تمایل دارند که آن را در نقاشی های زیبای خود بگنجانند به همین سبب بر آن شدیم در این مقاله نقاشی مرحله به مرحله این حیوان زیبا را آموزش دهیم.
کشیدن این راکون بسیار ساده می باشد و حتی کودکان بدون نیاز به کمک بزرگترها می توانند آن را نقاشی کنند زیرا از اشکال هندسی ساده به وجود آمده است.
در هر مرحله، خطوطی که با آبی پر رنگ مشخص شده است آموزش خطوط در همان مرحله است که همین خطوط در مرحله بعدی، کمرنگ مشخص می شود و خطوط جدید پررنگ دیده می شود.
ابتدا برای بدن آن یک ذوزنقه نقاشی کنید و بالای آن یک بیضی نقاشی کنید، داخل بیضی دو خط عمود بر هم و مایل به سمت راست بکشید، انتهای خط عمودی، یک خط افقی کوچک بکشید که کمی از دایره بیرون زده باشد.
در بالا، سمت چپ و راست بیضی دو مثلث کوچک برای گوش های آن رسم کنید.

نقاشی راکون

یک بیضی نسبتا بزرگ زیر ذوزنقه بکشید. در چهار طرف بیضی، چهار مستطیل کوچک بکشید که تنها سه ضلع دارند! دو مستطیل بالا دستها و در پایین پاهای راکون می باشد در ادامه در زیر دو مستطیل بالای بیضی، دو خط شکسته رسم کنید. در سمت چپ بیضی مجددا یک مستطیل بزرگ با سه ضلع بکشید که نشان دهنده دم راکون است.

نقاشی بدن راکون

تا اینجا مراحل اولیه نقاشی به پایان رسیده حالا باید اجزای بدن او را فرم و شکل دهید. در این قسمت برای چشم آن، روی خط افقی دایره سر، دو دایره بزرگ و داخل هر کدام دو بیضی کوچک به صورت عمودی نقاشی کنید. پوزه و دهان آن را نیز همانند شکل زیر فرم دهید.

نقاشی حیوانات جنگلی

راکون ها صورت پهنی دارند، در اینجا صورت و گونه های راکون را به سمت طرفین به صورت زاویه دار بکشید. شکاف کوچکی در قسمت بالای پیشانی ایجاد کنید. گوش را از حالت تیزی خارج کنید و داخل آن یک مثلث کوچک تر بکشید. بین دو چشم راکون یک زایده همانند شکل زیر نقاشی کنید.

نقاشی مرحله به مرحله راکون

تنه و پای راکون را به یکدیگر وصل کنید و همانند یک کیسه فرم و حالت دهید.

نقاشی راکونی زیبا

به دست های آن حجم دهید و انگشتان کوتاهی برای آن بکشید. همچنین پاها و انگشتان آن را مشخص کنید.

نقاشی حیوانات جنگل

راکون ها دم های راه راه بسیار زیبای دارند، خط های موازی نزدیک به هم بکشید و مانند شکل دم زیبای آن را کامل کنید.

آموزش مرحله به مرحله نقاشی راکون

مراحل کشیدن راکون به پایان رسید و در مرحله آخر رنگ بدنش را مشخص کنید. با مداد مشکی اطراف گوش آن را کاملا سیاه کنید طوری که فقط یک مثلث کوچک وسط آن سفید باقی بماند.
چشم ها به جز بیضی کوچک داخل چشم، نوک بینی، دست ها، پاها و خطوطی از دم راکون را کاملا مشکی کنید تا نقاشی شما به واقعیت نزدیکتر شود. سپس خطوط اضافی را پاک کنید.

رنگ آمیزی راکن

اگر می خواهید بدن راکن را رنگ آمیزی کنید می توانید از رنگ های قهوه ای روشن، کرم و یا خاکستری استفاده کنید. برای انتخاب رنگ بهتر تصویری از یک راکن واقعی را تهیه کرده ایم تا راحت تر بتوانید آن را رنگ آمیزی کنید.

نقاشی راکون

حیوانات زیبای جنگل

رنگ آمیزی نقاشی راکون

میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: - - -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید