• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 07 / 22

بازی آنلاین دخترانه امیلی برای فرار از تکالیفش

امیلی تکالیف زیادی برای آخر هفته داره ولی خسته شده و نمی تونه تکالیفش رو انجام بده. اون قصد داره خودش رو سرگرم انجام تکالیفش نشون بده در حالی که مشغول انجام کار دیگریست. از طرف دیگر مادرش میخواد اون تمام وقت مطالعه کنه و از اینکه ببینه امیلی کار دیگری انجام میده عصبانی میشه. به امیلی کمک کنید تا قبل اینکه مادرش سر برسه کاراشو انجام بده.

دستورالعمل بازی

بعد از لود شدن بازی روی دکمه Start کلیک کنید امیلی را می بینید که در حال انجام تکالیفش است. در سمت راست امیلی تابلویی با 10 ابزار که امیلی را سرگرم می کند قرار گرفته اند باید یکی را انتخاب نمایید و آن را تا قبل از آمدن مادر امیلی به اتمام برسانید پس از پایان یافتن هر یک از کارها برای تایید باید دکمه Back to game را کلیک کنید. اگر مادر امیلی سر رسید دست نگه دارید تا مادر خارج شود بعد می توانید ابزار دیگری انتخاب کنید و ادامه دهید. در صورتی که هر یک از کارها را با موفقیت انجام دهید 100 امتیاز می گیرید که در بالای صفحه بازی در کادر Score امتیازتان را مشاهده می کنید.

بعد از انجام یک کار با موفقیت روی ابزار مورد نظر علامت تیک سفید رنگ را مشاهده می کنید. برای ادامه بازی ابزار دیگری انتخاب کنید و آن را انجام دهید. باید سعی کنید در مدت زمان 4 دقیقه همه ابزارها را انتخاب و بازی را به اتمام برسانید. در صورتیکه در حال انجام کاری باشید و مادر امیلی از راه برسد دو علامت !! به رنگ قرمز در گوشه بالای سمت راست مشاهده می کنید که دیگر قادر به ادامه کار نیستید و باید با کلیک روی دکمه  Back to game به عقب برگردید تا مادر امیلی متوجه نشود.

در صورتیکه مادر امیلی متوجه شود بازی متوقف می شود و یک تابلو با کادر صورتی که در آن مجموع امتیازهایی که گرفته اید و صورت عصبانی امیلی ظاهر می شود در قسمت پایین تابلو دکمه Replay وجود دارد که با کلیک روی آن می توانید بازی را از ابتدا شروع کنید.

 

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید