• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 08 / 01

پریز هوشمند طراحی شد

به تازگی پریز هوشمندی ساخته شده که علاوه بر قابلیت شارژ دستگاه ها، با فناوری های هوشمند خانه منطبق می شود. این دستگاه هر گونه حرکتی را در نبود کاربر به او اطلاع می دهد.

محققان به تازگی یک پریز هوشمند ساخته اند که کاربر خود را از شر انبوه سیم های گره خورده خلاص می کند. این پریز روی سیم کشی معمول ساختمان نصب می شود و خود را با فناوری های هوشمند خانه منطبق می کند.

پریز هوشمند طراحی شد

می توان شارژرهای یو اس بی و حتی چراغ خواب را به این پریز نیز متصل کرد. این سیستم قابلیت اتصال به پرتکل شبکه هایWiFi، Zwave یا ZigBee را دارد.

بنابراین تفاوتی ندارد دستگاه هوشمند کاربر به چه شبکه ای متصل می شود، این پریز هوشمند با همه آنها همخوان می شود. بنابراین می توان آن را برای تعداد زیادی از دستگاه های مختلف به کار برد، سپس شبکه مورد نظر را انتخاب کرد و تمام دستگاه های هوشمند خانه را با همین پریز کنترل کرد.

این پریز به کاربر نشان می دهد کدام دستگاه هوشمند بیش از بقیه الکتریسیته مصرف می کند. همچنین کاربر می تواند هنگامیکه در خانه نیست، دستگاه ها را برای خاموش ماندن تنظیم کند. جالب آنکه این دستگاه هرگونه حرکتی را هنگام نبود کاربر به او اطلاع می دهد. علاوه برآن دسترسی به الکسا و دستیارهای صوتی دیگر نیز ممکن است. همچنین می توان از آن به عنوان ردیاب گاز مونوکسید کربن نیز استفاده کرد.

برای استفاده از دستگاه کافی است کاربر آن را به برق متصل کند و سپس اپلیکیشن موبایل آن را باز کند.

منبع: خبرگزاری ایسکانیوز

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید