• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 08 / 07

بازی کودکانه دیگو در جنگل

در این بازی دیگو داخل جنگل رفته و قصد دارد از حیوانات جنگل عکس بگیرد. به دیگو کمک کنید تا حیوانات را پیدا کند. در مسیر راه، یک میمون مزاحم دیگو میشود که با انداختن موز در مسیر حرکت دیگو سعی می کند مانع انجام کارش شود شما باید به دیگو کمک کنید از روی موزها عبور کند و کارش را به اتمام برساند.

دستورالعمل بازی

بعد از لود شدن بازی روی دکمه Play کلیک کنید وارد صفحه دیگری می شوید که در آن دیگو خودش را معرفی می کند و برایتان توضیح می دهد که قصد انجام چه کاری را دارد.

برای کمک به دیگو روی دکمه Play کلیک کنید، وارد صفحه دیگری می شوید که در آن دیگو نحوه حرکتش به جلو و عقب با استفاده از کلیدهای جهتی وکلید Space برای پرش و بالا رفتن از تخته سنگ های مسیر یا موزهایی که میمون در مسیر حرکتش قرار می دهد را توضیح می دهد. سعی کنید سکه ها و میوه هایی که برای امتیاز بیشتر در مسیر حرکتتان وجود دارد را جمع کنید، علامت پرچمی که در مسیر قرار گرفته برای پرواز است. در صورت گرفتن علامت، پرچم تبدیل به وسیله پرواز می شود که دیگو با استفاده از آن می تواند حیواناتی که در ارتفاع بالاتری قرار دارند را پیدا کرده و از آن ها عکس بگیرد.

در سمت چپ بازی تصاویر حیواناتی که دیگو باید از آن ها عکس بگیرد به صورت کم رنگ قرار داده شده، برای رسیدن به پایان بازی باید از تمام این حیوانات عکس بگیرید. برای اینکار کافی است زمانی که حیوانی را مشاهده کردید به آن نزدیک شوید، نیاز به فشردن دکمه خاصی نیست. زمانی که عکس گرفتید تصویر حیوان مورد نظر یکبار برای شما نمایش داده شده همچنین در سمت چپ صفحه بازی نیز به صورت پر رنگ و واضح ظاهر می شود.

اینکار را باید تا قبل از اتمام نوار سبز رنگ بالای صفحه انجام دهید. اگر نتوانستید در زمان مورد نظر از تمامی حیوانات عکس بگیرید Game Over شده و باید با کلیک روی دکمه Try Again بازی را مجددا شروع کنید.

در کنار نوار سبز رنگ در صفحه اصلی یک تابلوی قهوه ای وجود دارد که امتیاز شما را مشخص می کند.

زهرا صانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید