• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 08 / 15

دانلود نرم افزار مسیر یاب ایران

Iran Navigation یک نرم افزار محلی برای اندروید می باشد با استفاده راحت و ارتباط و کارکردی قدرتمند برای کاربران است. با این نرم افزار اندروید می توانید نقشه ایران را به صورت آفلاین و آنلاین همراه خود در مسافرت ها داشته باشید.

این نرم افزار پرکاربرد را به راحتی بر روی گوشی و تبلت نصب کنید و از امکانات ویژه آن استفاده کنید.

شما می توانید این برنامه را هنگام رانندگی، دوچرخه سواری یا پیاده روی به مقصد خود استفاده کنید.

دانلود نرم افزار مسیر یاب ایران

این برنامه جست و جوی محلی و مسیریاب آفلاین را هنگام مسافرت یا زندگی در ایران فراهم می آورد. برخی از فناوری های پیشرفته مانند مسیر نقشه، محاسبه کوتاه ترین مسیر، آدرس پایگاه داده به صورت آفلاین انجام می شوند.

مسیر نقشه، کیفیت بالا و اندازه بسیار کوچک را نشان می دهد.

بهینه سازی مسیریاب می تواند زمان مسافرت شما در حرکت در جاده ها و مسیرها را کوتاه کند. سیستم داده ها، اطلاعات را در هر دو حالت آفلاین و آنلاین تلفیق می کند تا نقطه مورد نظر را مسیریابی کند.

ویژگی های کلیدی Iran Navigation :

 نرم افزار نقشه راه های ایران

نقشه و مسیریاب کاملا آفلاین، بدون اتصال به شبکه یا داده رومینگ استفاده می شود، که این می تواند به صرفه جویی در هزینه های شما در مصرف اینترنت کمک کند.

قابلیت تغییر 3d /2d، قابلیت تغییر زبان صفحه نمایش به انگلیسی/ فارسی وجود دارد.

نقشه این قابلیت را دارد که بسیار فشرده و جمع شود تا بتوان نقطه موردنظر را در اندازه بسیار کوچک دید و برای رسیدن به آن نقطه تصمیم گیری کرد.

داده های پیشروی نقشه، شامل مقدار زیادی نقطه است که جامع و دقیق می باشد. شما می توانید آدرس مکان های اطراف خود را از جمله جاذبه ها، رستوران ها، هتل ها و غیره… در حالت آفلاین و آنلاین جستجو کنید.

دارای راهنمایی صوتی قدرتمند برای جهت، فاصله، سرعت نمایش راهنمایی است و دقیق ترین مسیر ها را برای شما فراهم می کند.

با ios سازگار است اگر شما از نرم افزار GPS سنتی خسته شده اید، این برنامه انتخاب شما خواهد بود.

دارای مسیر یاب پیشرفته مترو است که می تواند در دسترس و کوتاه ترین مسیر بین مبدا و مقصد شما را مشخص کند تا سفر شما را آسان کند.

به صورت دوره ای اطلاعات نقشه را نگهداری و به روز رسانی می کند.

لینک دانلود

 

ترجمه: میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید