• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 10 / 04

بازی آنلاین همستر

 

دستورالعمل بازی

بعد از لود شدن بازی وارد صفحه WELCOME می شوید که راهنمای بازی در آن نوشته شده است، با کلیک روی دکمه START می توانید بازی را شروع کنید.

با استفاده از کلیدهای جهتی جلو و عقب حباب راینو همستر کوچک را به سمت جلو و عقب بغلتانید و او را در مسیر حرکت هدایت کنید، با جمع آوری ستاره ها و کلیدها امتیاز بگیرید و راینو را به خط پایان برسانید.

هدف در این بازی پیدا کردن کلیدها و رساندن همستر به درب آبی رنگی است که داخل بازی مشاهده می کنید. بنابراین پس از پیدا کردن کلیدها باید همستر را به درب آبی برسانید.

در هر مرحله تعدادی کلید به رنگهای مختلف در گوشه بالا، سمت راست بازی مشاهده می کنید که همستر باید تمام آنها را پیدا کند و خود را به درب برساند تا بازی به انتها برسد و بتوانید وارد مرحله بعدی که مرحله پر پیچ و خم تر و مشکل تری است بشوید. مثلا در مرحله اول و دوم تعداد 3 کلید در بالا سمت راست دیده می شود.

زهرا صـانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید