• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2018 / 02 / 21

لباس عروسهای رنگی و غیر سفید – قسمت اول

در بسیاری از مناطق رسم است که برای عروس و داماد بیش از یک شب مراسم می گیرند که برخی از این شبها به نامهای نامزدی، قند شکستن، بله بران، داماد سلام، عروس سلام، حنا بندان، عروسی و پاتخت معروف است البته در اقوام و مناطق مختلف به زبانهای دیگری نیز بیان می شود.

طبق آداب دیرینه، عروس ها در مراسم عروسی خود لباس سفید می پوشند و معتقدند که با لباس سفید به خانه شوهر رفتن سبب بخت نیک و عاقبت به خیری است اما در دیگر شبهای مراسم می توانند لباسهایی به رنگهای غیر از سفید نیز بپوشند. امروزه سلیقه ها تغییر یافته و برخی عروس ها ترجیح می دهند متفاوت از دیگران باشند و در شب عروسی خود لباس رنگی و حتی مشکی بپوشند و آن را به هیچ وجه نشانه تیره بختی خود نمی دانند.

در این مقاله چندین عکس در قالب لباس عروس رنگی و غیر سفید با مدلهای مختلف آورده شده است که می توانید برای شب عروسی خود و یا دیگر شبها از این لباسها ایده و الگو بگیرید و در جمع میهمانان خود بدرخشید.

برای مشاهده عکس ها در سایز بزرگتر روی آن ها کلیک کنید.

لباس عروسهای رنگی و غیر سفید

لباس عروس و نامزدی

مدل های شیک لباس عروس رنگی

ایده برای لباس عروس

مدل لباس مجلسی و شب شیک

جذاب ترین لباس عروس های رنگی

لباس عروس های متفاوت و شیک 2018

مدل لباس عروس شیک 2018

لباس عروس رنگی دنباله دار مدل 2018

لباس عروس صورتی مدل جدید

شیک ترین لباس های نامزدی و شب

لباس عروس مشکی

امیدواریم مدل ها مورد توجه عروس خانم ها، طراحان لباس و خیاطان قرار گرفته باشد و از رنگ، مدل، و طرح پارچه ها ایده گرفته باشند. برای دیدن تصاویر در سایز بزرگتر، روی عکس ها کلیک کنید.

تنظیم: میترانامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید