• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2018 / 03 / 15

صعود بارسلونا با صدمین گل لیونل مسی/ ثبت رکورد سریعترین گل

تیم فوتبال بارسلونا طی دیدار با تیم چلسی انگلیس با نتیجه سه بر صفر توانست با پیروزی مقتدرانه ای برای یازدهمین بار جزء 8 تیم برتر لیگ قهرمانان شود.

رقابت های 8 تیم باقی مانده طی قرعه کشی ای در روز جمعه ساعت 2 و 30 دقیقه مشخص می شود.

پیروزی مقتدرانه بارسا

تیم بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ از دقایق اولیه بازی را تهاجمی شروع کردند، لیونل مسی ستاره آرژانتینی در دقیقه دوم بازی اولین گل را وارد دروازه چلسی کرد، که این گل برای مسی رکوردی به عنوان سریعترین گل دوران فوتبالش را به ثبت کرد.

گل دوم آبی اناری ها در دقیقه 20 بازی با پاس مسی به عثمان دمبله صورت گرفت.

با گل دوم آبی اناری ها، چلسی حملات پی در پی و تهاجمی خود را شروع کرد که مهمترین آن ضربه کانته بود که به شکل خطرناکی بیرون رفت. و همینطور ضربه آلونسو به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و گل نشد. در نیمه دوم بازی در دقیقه 64 مسی با حرکتی سریع و برق آسا گل سوم را به ثمر رساند.

در این دیدار مسی با زدن دو گل به تیم چلسی صدمین گل در لیگ قهرمانان اروپا برای بارسلونا را ثبت کرد.

 صدمین گل لیونل

مسی 100 گل خود را طی 123 بازی به دست آورده است این در حالی است که رقیب او کریستیانو رونالدو در 137 بازی به مرز 100گل رسیده است.

بازی برد آبی اناری ها مقابل چلسی، انتقام شکست و حذف سال 2012 در مرحله نیمه نهایی را از این تیم گرفت.

 

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید