• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2016 / 12 / 08

دانلود بازی Trials Frontier، موتورسواری با فضای گرافیکی منحصر به فرد!

Trials Frontier یکی دیگر از بازی های بی نظیر شرکت یوبی سافت است که برای گوشی های هوشمند اندرویدی به صورت رایگان در گوگل پلی (google play) در دسترس است. بازی Trials Frontier را می توان یکی از بهترین بازی های سبک موتور سواری نیز به حساب آورد زیرا بیش از 45 میلیون دانلود از گوگل پلی داشته است.

بازی Trials Frontier

بازی Trials Frontier یکی از محبوب ترین عناوین اندروید در سبک خود می باشد. در این بازی در جهانی وسیع و پهناور قرار خواهید گرفت و باید ماموریت های متعدد بازی را تکمیل نمایید. هم چنین می توانید در رقابتی آنلاین با دوستان و یا دیگر بازی کننده ها در سراسر جهان شرکت کرده و مهارت های موتوسواری خود را امتحان کنید.

آهنگ های متن بازی نیز بسیار زیبا بوده و هیجان را بالاتر خواهند برد. نهایت سرعت را می توانید در این بازی تجربه کنید و از قابلیت های نامحدود آن بهره ببرید.

ویژگی ها:
  • گرافیک چشم نواز و زیبا
  • جهانی وسیع با بیش از 50 ساعت بازی به همراه 10 محیط جذاب
  • 13 نوع موتورسیکلت زیبا و جذاب که قابلیت شخصی سازی دارند
  • قابلیت ارتقاء موتورسیکلت ها
  • وجود موانع مختلف در بازی
  • وجود مراحل سرگرم کننده
  • امکان استفاده از موتور سه چرخ در بازی
  • وجود بیش از 70 مسیر منحصر به فرد
معرفی بازی Trials Frontier

بازی Trials Frontierدارای طرفداران بسیار زیادی می باشد. سبک طراحی منحصر به فرد این بازی، سبب شده است تا این بازی یکی از محبوب ترین بازی های عرضه شده برای اندروید شناخته شود. در این بازی شما نقش راننده موتور سیکلت را دارید و می توانید ظاهر راننده موتورسیکلت را تغییر دهید و کلاه کاسکت و لباس مخصوص را به سلیقه خود برایش انتخاب کنید.

در این بازی مراحل مختلفی برای موتوسواری وجود دارد، باید تلاش کنید تا بتوانید این مراحل سرگرم کننده را پشت سر بگذارید. زیبایی اصلی در این بازی عبور از مانع هایی است که به صورت های مختلف مانند تنه درخت، شکل های هندسی، اجسام مختلف و … در مسیر عبور قرار گرفته اند و جاده را برایتان ناهموار کرده که باید بتوانید به درستی کنترل موتور را به عهده بگیرید تا این موانع را پشت سر بگذارید.

بازی Trials Frontier

به همین ترتیب باید چندین مرحله مختلف را باید پشت سر گذاشته که در هر کدام از آن ها شاهد موانع و آیتم های جدیدی خواهید بود. به صورت کلی در این بازی بیش از 70 مسیر غیر تکراری را تجربه خواهید کرد.

در این بازی موتورهای مختلفی نیز وجود دارند که می توانید هرکدام از آن ها را که خواستید انتخاب کرده و مسابقات را با استفاده از آن ادامه دهید. قابلیت ارتقاء دادن تمام موتورها جهت افزایش قدرت آن ها در این بازی قرار داده شده است و می توانید موتور خود را به بهترین حالت ممکن برسانید.

پیش نیاز: اندروید 4 و بالاتر

لینک دانلود

زهرا صانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:









صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید