• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 01 / 03

دانلود پرطرفدار ترین بازی 2016، بازی پوکمون گو برای اندروید

پوکمون گو یکی از بازی های پرطرفدار سال 2016 شناخته شده است و این بازی در گوگل بیشترین جستجوی آماری را داشته است.

پوکمون گو یکی از محبوب ترین عناوین سال جاری ، مخصوص کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. بازی پوکمون گو ، با مدت زمان کمی که از عرضه آن می گذرد ، موفقیت فوق العاده ای را در استورهای آیتونز و گوگل پلی کسب کرده است. 

دانلود بازی پوکمون گو

بدون شک می توان آن را یک عنوان مثال زدنی و بسیار محبوب در پلت فرم های رایج امروزی به شمار آورد ، کاراکترهای محبوب و شناخته شده ای همچون Venusaur, Charizard, Blastoise, Pikachu و سایر پوکمون ها در زمین کشف شده اند.

پوکمون ها در جای جای کره زمین پخش شده اند و اکنون این وظیفه شماست تا آنان را گرد هم جمع کنید و در این ماجراجوئی فوق العاده شرکت کنید. پوکمون گو ، به محبوب ترین بازی تاریخ در سراسر ایالات متحده

آمریکا تبدیل گشته است ! این موفقیت ها بی دلیل نیست ! خودتان را برای یک عنوان بی نظیر با بهره گیری از تکنولوژی جدید واقعیت مجازی آماده کنید!

پوکمون گو در دنیای واقعی قابل بازی کردن است ، شاید در اولین نگاه درک این جمله برایتان سخت باشد ، اما این بازی را می توان یک تحول اساسی در تمامی بازی ها به شمار آورد. چرا که این بازی با بهره گیری از سنسور GPS و دوربین دستگاه هوشمند شما ، محیط اطراف را شناسایی کرده و شما را وارد دنیای هیجان انگیز خود می کند.

گویی که پوکمون ها و آیتم های مختلف بازی در دنیای اطراف شما قرار گرفته اند ، تا آنجا که شما برای بازی کردن پوکمون گو به شهر رفته و به نا کجا آباد قدم خواهید زد.

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

دانلود بازی

دانلود بازی پوکمون گو

تهیه و تنظیم: میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:









صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید