• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 03 / 09

مد مدل های ابرو جدید

علاقمندان و کسانی که مطالب مربوط به مد و زیبایی را دنبال می کنند می توانند مدل های زیر را مشاهده کرده و با توجه به چهره خود یکی از این مدل ها را انتخاب کرده و ابروهای خود را طبق آن مرتب کنند.

ابروهای طبیعی طرفداران زیادی دارد مانند بسیاری از بازیگران و هنرپیشه های هالیوود که ابروهایی طبیعی داشته و جذابیت خاص خود را دارند. اینکه چه مدل ابرویی داشته باشیم به فرم چهره و صورت بستگی دارد بنابراین در نظر گرفتن فرم صورت مهم ترین اصل است.

با توجه به اینکه آرایشگران در سالن های زیبایی از آخرین مدهای روز ایده می گیرند می توانند از این تصاویر برای راهنمایی مشتریان خود استفاده کنند و مدل های مختلفی را ارائه دهند.

 

مدل ابرو های مختلف آرایش و زیبایی

مد ابروی جدید

مد ابروی مدل ابرو برای خانم های جوان

مدل ابرو روز

مدل ابروی پهن

مدل ابرو

ابرو پهن

ابرو کوتاه

آرایش ابرو

مدل ابرو کشیده

مدل ابرو کشیده

مدل ابرو کشیده و پهن

مدل ابرو کشیده و بلند

مدل ابرو با آرایش غلیظ

مدل ابرو آرایش مشکی

مدل ابرو کوتاه و پهن

ابرو سال 2017

مدل ابرو کره ای

ابرو آرایشگری آموزش مدل

مدل های جذاب ابرو

مدل های ابرو

مدل ابرو

مدل ابرو با فرم صورت باید هماهنگی و تناسب داشته باشد. با دقت به تغییر حالت ابرو با توجه به فرم صورت، با اعضای صورت هماهنگی بیشتری خواهند داشت.

امیدواریم بتوانید از این تصاویر ایده گرفته باشید و با توجه به فرم چهره و صورت ابروی خود را به زیبایی مرتب کرده و ابروهای زیبایی را داشته باشید.

تهیه و تنظیم: میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:









صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید