• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 05 / 01

آنچلوتی مربی افسانه ای قرن بیست و یک

آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ با کسب قهرمانی در بوندس لیگا مربی افسانه ای قرن بیست و یکم شد.

با قهرمانی تیم فوتبال بایرن مونیخ در مسابقات بوندس لیگا کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی این تیم توانست عنوان ارزشمند مربی افسانه ای قرن بیست و یکم را از آن خود کند.

کارلو آنچلوتی مربی افسانه ای قرن بیست و یک

او بعد از ناکامی در نیمکت تیم فوتبال یوونتوس که یک بازنده واقعی بود و همیشه با عباراتی شیرین از حضور در این تیم یاد می کند در دیگر تیم ها توانست به موفقیت های چشمگیری دست یابد و پیروزی در همه تورنمنت ها را در جایگاه یک مربی موفق تجربه کند.

آنچلوتی  توانسته است از ابتدای قرن بیست و یکم در تیم های میلان، چلسی، پاریسن ژرمن، رئال مادرید و بایرن مونیخ به نتایج ارزشمندی دست یابد و خود را به عنوان مربی افسانه ای قرن بیست و یکم معرفی کند.

کارنامه کارلو آنچلوتی در 17 سال حضورش در عرصه مربیگری و کسب قهرمانی در رقابت های مختلف  به این شرح است:

یوونتوس: کسب جام اینترتتو یوفا

میلان: کوپا ایتالیا (یک بار)، اسکودتو (یک بار)، سوپرکاپ ایتالیا (یک بار)، لیگ قهرمانان اروپا (2بار)، سوپرکاپ یوفا (2 بار)، جام باشگاه های جهان (یک بار)

چلسی: قهرمانی در جام خیریه انگلستان (یک بار)، جام اتحادیه انگلیس (یک بار)، لیگ برتر انگلستان (یک بار)

پاریسن ژرمن: موفقیت در لیگ برتر فرانسه (یک بار)

رئال مادرید: جام حذفی اسپانیا (یک بار)، لیگ قهرمانان اروپا (یک بار)، سوپر کاپ یوفا (یک بار)، جام باشگاه های جهان (یک بار)

بایرن مونیخ: سوپر کاپ آلمان (یک بار)، بوندس لیگا (یک بار)

منبع: خبرگزاری صداو سیما

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:









صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید