• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 06 / 25

اصول تسهیل گرافیک

در اصول تسهیل گرافیک یاد می گیرید که به گروهها کمک کنید و کارهایشان را در مقیاس بزرگ حمایت کنید تا به نتیجه مطلوب برسند. یاد می گیرید که چگونه آیکونها و تصاویر اصلی را رسم کنید، نقشه بکشید و طرح قالب های بزرگ را بریزید، دیالوگها را بلافاصله ثبت کنید و گروهها را در حین رسیدن به هدف نهایی شان راهنمایی کنید.

اصول گرافیک

این کارگاه همراه با مثال ها و شرح حال هایی از آموزشیار است که کمک میکند تا با آنچه مورد تعلیم قرار گرفته است در کار خود ارتباط برقرار کند، به علاوه، تعداد زیادی آماده سازی ها و بازخوردهایی ارائه میشود تا به بهبود عملکرد شما طی تمرین ها و آموزش ها کمک کند.

نکات مهم

پوشش عملی گرافیک: مهارت های اصلی پیشینه گرافیک را تمرین کنید که این خود شامل گوش دادن، نوشتن حروف و مهارت های اصلی ترسیم تصاویر می باشد.

فرمت های اساسی گرافیک: نسبت به هفت فرمت گرافیک دانش کافی بدست آورید تا با ترکیب مکرر آنها با یکدیگر به ساختار گرافیکی مورد نیاز خود دست یابید.

کار با جدول ها: یاد بگیرید تا پیش از ثبت کار، ساختار وال چارت را تجسم کنید.

تصاویر و آیکون ها: مجموعه بصری خود را همراه با تعدادی از نقاشی های فوری طراحی کنید این کار برای زمینه های متعدد بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

آسان سازی مهارت ها: یادگیری و تمرین برای کار کردن در قالب چهارچوب ها به شما کمک میکند تا تشخیص دهید گام بعدی در گروه چیست از این رو نسبت به تغیرات متعدد انعطاف پذیری فرد تضمین می شود.

طراحی فرایند و دستور جلسه: برای پوشش نتایج گروه و ساختن آنها در قالب طرحی کاربردی، فعالیت های مورد نیاز را تعیین کنید تا به نتایج دلخواهتان دست یابید.

مستندسازی جلسات: بیاموزید تا میزان تاثیر گذاری جلسات خود را بالا برده و مطمئن سازید که گروه قادر به پیگیری تصمیم گیری های خود همراه با خلاقیت و مستند سازی جلسات باشد.

لوازم کار کارگاه: لوازم کارگاه شما شامل سه بسته راهنمای گروه به همراه بهترین تمرین ها برای ساده سازی بصری بوده، علاوه بر این نیز کتاب کار برای خلق حروف گذاری و مهارت های طراحی شما و همچنین مجموعه ای از ماژیک هایی با تازه ترین برند ها در این بسته وجود دارد.

این کارگاه مناسب است برای افرادی که:

-افرادی که میخواهند کار گروه را ساده ساخته و پوشش بصری در مقیاسی بزرگ را در مجموعه خود داشته باشند.

-افرادی که ثبت کننده گرافیک هستند و میخواهند تا کار خود را به صورت ساده سازی گرافیکی تغییر دهند.

-افرادی که کار گروهی را دوست داشته و میخواهند تا به عنوان تسهیل کننده گرافیکی شغل تازه ای پیدا کنند.

-فردی که جلسات زیادی داشته و میخواهد تا این جلسات را موثرتر و جالب توجه تر کند.  

ترجمه: آتنا هوایی

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:









صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید