• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 07 / 16

ایران یکی از سه تیم برتر جهان به انتخاب مجله ورلدساکر

مجله ورلد ساکر از تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به عنوان یکی از سه تیم برتر جهان در ماه گذشته نام برد.

در شماره جدید مجله ورلد ساکر طبق روال گذشته سه تیم برتر و سه تیم ضعیف ملی فوتبال جهان مورد بررسی قرار گرفتند که در قسمت تیم‌های برتر نام تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران نیز در کنار تیم‌های همچون گینه و آلمان به چشم می‌خورد.

ایران یکی از سه تیم برتر جهان به انتخاب مجله ورلدساکر

تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران که سومین تیم جهان بود که توانست حضورش را در جام جهانی بعد از روسیه و برزیل قطعی کند.

اکنون میانگین سنی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران تقریبا ۲۵سال است. سعید عزت‌اللهی و سردار آزمون هر کدام زیر۲۳سال سن دارند و جزو ستاره‌های تیم‌ ‌ملی ایران محسوب می‌شوند.

کارلوس کی‌روش۶۴ساله تلاش زیادی برای موفقیت در کارش انجام داده است و کسانی که او را می شناسند به خوبی این را می‌دانند که او انسان سخت و یک‌دنده‌ای است. اگر چه او همیشه حمایت کامل افکار عمومی را حس می‌کند، با این حال انتقادهایی را از درون مجموعه فدراسیون فوتبال و البته قسمتی از رسانه‌های ایران متوجه خود می‌بیند ولی با دو صعود به جام جهانی و درصد برد۷۲ او اکنون موفق‌ترین مربی تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود که تمام اینها باعث می‌شود، کار برای منتقدانش سخت شود.

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:









صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید