• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 11 / 28

خلاقیت در کشیدن نقاشیهای کریسمسی با رنگ انگشتی

با نزدیک شدن به کریسمس و آغاز سال 2018 میلادی بسیاری از کودکان به دنبال تزئین اتاق و درخت کریسمس می باشند. در این مقاله نقاشی گوزن، بابانوئل و سورتمه سواری و درخت یا برگ های پاییزی را تهیه کرده ایم تا کودکان نیز به راحتی نقاشی های جالب و زیبایی بکشند.

در مقاله های قبلی وب سایت یاد بگیر دات کام مقاله هایی از قبیل: آموزش نقاشی بابانوئل برای کودکان، آموزش اریگامی بابانوئل، ساخت درخت کاج کریسمس با وسایل دور ریز، ساخت درخت کریسمس با میوه کاج، ساخت آدم برفی و درخت کریسمس با لاستیک ماشین که می توانید برای ساخت درخت کریسمس و نقاشی بابانوئل از آنها استفاده کنید.

این روش از نقاشی بسیار ساده است فقط کافیست رنگ انگشتی تهیه کنید شکل مورد نظر را مشخص کنید و دست کودک را به رنگ آغشته کنید، سپس روی کاغذ قرار دهید و با مداد یا رنگ های دیگر شکل مورد نظر خود را کامل و مرتب کنید. تصاویر زیر را ببینید و از آنها ایده بگیرید.

نقاشی بابانوئل با دست

بابانوئل با رنگ انگشتی

نقاشی گوزن بامزه با اثر انگشت

گوزن در حالتهای مختلف با اثر انگشت

نقاشی بابانوئل با سورتمه و گوزن

سورتمه سواری

نقاشی درخت کاج و آدم برفی با رنگ انگشتی

سورتمه، درخت کاج کریسمس و آدم برفی

خلاقیت در نقاشی بابانوئل و گوزن

بابانوئل سوار بر سورتمه با اثر انگشت

نقاشی مرحله به مرحله

نقاشی های جالب کریسمس

گوزن با رنگ انگشتی

نقاشی درخت پاییزی

برگهای پاییزی با رنگ انگشتی

با داشتن ذهنی خلاق و ایده گرفتن از محیط اطراف خود طرح های جالب و تازه ای نقاشی کنید.

تنظیم: میترا نامجو

 

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: - - -









صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید