• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2018 / 02 / 21

خط ازدواج دست درباره ازدواج شما چه می گوید؟

در علم کف بینی، افراد گاهی به خط ازدواج و یا همان خط پیوند مراجعه می کنند. با تفسیر این خط می توان دریافت که در زندگی چه روابطی و با چه کیفیتی خواهیم داشت.

این خط فریبنده و شگفت انگیز را درست بین قسمت تحتانی انگشت کوچک و خط قلب می توان یافت. خط قلب از طولانی ترین خطوط کف دست است که اغلب تا بالای کف دست و زیر انگشتان امتداد دارد. بر اساس طالع بینی چینی، خط قلب نشان دهنده این است که فرد تا چه حد عشق را در زندگی تجربه می کند.

خط ازدواج دست درباره ازدواج شما چه می گوید؟

خط ازدواج به فرد این امکان را می دهد تا اطلاعاتی در رابطه با جنبه های مختلف زندگی زناشویی خود بدست آورد. این خط به شما در مورد انواع روابطی می گوید که در طول زندگی آنها را تجربه می کنید. به علاوه در مورد تعداد فرزندان، انواع مشکلات پیش رو در زندگی مشترک، و همچنین دیگر جنبه های زندگی زناشویی به شما اطلاعات ارزشمندی داده که با آگاهی از آنها می توانید خود را در برابر این شرایط ایمن کنید.

امروزه دیده می شود که اکثر افراد به دلیل ابهام در میزان صحت اطلاعات حاصل از خطوط کف دست، این اطلاعات را نادیده می گیرند. با این وجود، عده ای بر این باور هستند که تفسیر خط ازدواج، به افراد کمک می کند تا دریابند، روابط آنها چه تاثیرات مثبت و منفی در زندگی شان خواهد گذاشت.

خط پیوند و زمان ازدواج

خط پیوند به شما کمک کرده تا دریابید چه هنگامی به شما در خواست ازدواج داده می شود. به خط پیوند کف دستتان نگاهی بیاندازید.

اگر در کف دست بیش از یک خط پیوند وجود داشته باشد، شما بیش از یک بار عاشق می شوید. میزان بزرگی خط ازدواج مشخص کننده این است که چه وقت ازدواج می کنید.

خط پیوند و زمان ازدواج

نزدیک بودن این خط به خط قلب، نشان دهنده این است که خیلی زود -برای مثال 21 و یا 22 سالگی- ازدواج می کنید. اگر که این خط درست میان انگشت کوچک و خط قلب واقع شده باشد، به این معناست که شما در سنین 25 و یا 26 سالگی و حتی کمی دیرتر ازدواج می کنید. و در نهایت اگر که این خط بیشتر به انگشت کوچک دست نزدیک باشد، می توان استنباط کرد که کمی دیرتر ازدواج می کنید، برای مثال در سنین 28، 29 و یا حتی تا میانه سی سالگی.

چطور خط پیوند را تفسیر کنیم؟

خط پیوندی که کاملا صاف و بدون خمیدگی و یا شکستگی است نشان دهنده ازدواجی مستحکم و بی تنش است.

اگر خط پیوند شما دارای شکستگی های ریز باشد، به این معناست که زندگیتان با مشکلاتی همراه خواهد بود.

اگر خط پیوند دارای انشعاباتی باشد، می توان استنباط کرد که ازدواج شما در نهایت به جدایی می انجامد.

چطور خط پیوند را تفسیر کنیم؟

هر شکستگی در خط پیوند نشان دهنده یک مشکل در زندگی مشترک است. اگر شکستگی ها به صورتی باشد که خطوط روی هم قرار گرفته باشند، می توان دریافت که در برهه ای از زمان از همسرتان جدا شده و روابطتان تیره و تار می شود و پس از مدتی دوباره روابطتان به حالت قبل باز می گردد.

تعداد فرزندان

اگر می خواهید بدانید که چند فرزند خواهید داشت، بهتر است نگاهی به خط پیوند بیاندازید. اکنون به دنبال خطوط عمود بر خط پیوند بگردید. تعداد خطوط عمود نشان دهنده تعداد فرزندان است. این خطوط در کف دست زنان مشخص تر هستند.

تعداد فرزندان

با این وجود، نمی توان به یقین گفت که فرزندانتان درست به اندازه خطوط عمودی روی دستتان است، چه بسا احتمال دارد فرزندانی بیش از این تعداد داشته باشید. اگر در یکی از خطوط فرزند شاهد انقطاع و تقسیم شدن آن به دو نیم باشید، این طور تفسیر می شود که در آینده دوقلو خواهید داشت. هر چه تعداد این جدایی و شکاف ها بیشتر باشد امکان اینکه فرزندان بیشتری در یک دوره بارداری داشته باشید بیشتر است.

تجربه عشق در نگاه اول

اگر خطوط میان خط پیوند و خط قلب به شکل ستاره باشند می توان گفت که شما تجربه عشق در یک نگاه را خواهید داشت. به این معنا که شما عاشق بهترین یار خود در نگاه اول خواهید شد.

تجربه عشق در نگاه اول

تعیین زمان عشق

نگاهی به خط قلب بیاندازید. اگر خط قلب دارای انشعاباتی به سمت بالا و رو به خط پیوند باشد، اینگونه تفسیر می شود که روابط زناشویی عمیق و مستحکمی خواهید داشت. زمان عشق را می توان از روی نقاط موجود روی خط قلب تعیین کرد درست همان جایی که خطوط شروع به انشعاب کرده اند.

تعیین زمان عشق

خط ازدواج هر فردی بازگو کننده رازهایی در رابطه با سعادت و یا عدم سعادت ازدواج وی می شود. به علاوه مطالعه و تفسیر این خط به شما اطلاعاتی در مورد موانع پیش روی شما و همسرتان در آینده خواهد داد، و از آنجایی که علم و دانایی، قدرت را به همراه خواهد داشت، پس بهتر است در مسلح کردن خود درنگ نکنید.

با بهترین آرزوها برای شما

ترجمه: آتنـا هوایی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید