• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2018 / 01 / 10

شخصیت شناسی بر اساس شکل ناف افراد

وقتی در مورد سلامتی، تناسب اندام و یا خلق و خو سخن به میان می آوریم، عوامل بسیاری را در نظر می گیریم که بی شک روی توانایی و سلامت عمومی بدن موثر هستند. از جمله نشانه های ظاهری که در تشخیص هر چه بیشتر وضعیت جسمی، فیزیکی و روحی ما کمک می کنند: ضربان قلب، نبض، چشمان، رنگ پوست و شکل ناخن ها و حتی رنگ پریدگی صورت هستند. مورد دیگری نیز هست که در مورد بدنمان اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار می دهد.

شاید باعث شگفتی شما شود که بگوییم، ناف، این قسمت بسیار کوچک بدن که اغلب نیز نادیده گرفته می شود، از جمله قسمت های بدن است که در مورد وضعیت جسمانی و روحی اطلاعات قابل توجهی به ما می دهد.

شخصیت شناسی بر اساس شکل ناف افراد

همچنین ناف، یک نقطه جذب انرژی و یا چاکرا و همچنین نقطه شفا دهنده است به طوری که علاوه بر سیستم های جایگزین درمانی، در علوم سنتی و دینی نیز مورد توجه است. از این رو می توان ادعا کرد که این قسمت از بدن که به حوزه های زیبا شناسی بدن و همچنین مسایل شهوانی ارتباط پیدا می کند، از جمله قسمت های بدن است که باعث ایجاد تمایز میان افراد مختلف و شخصیت آنها می شود. این بخش از بدن در زمینه های فرهنگی و علمی ابعاد گسترده ای دارد. خب، حال به نظر شما ناف هر فرد بیانگر چه چیزی در مورد شخصیت اوست؟

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در این باره بدانید.

ناف برآمده

این قبیل ناف ها معمولا در میان کودکان رایج بوده که به مرور زمان نیز بزرگتر می شوند. در این حالت شما تصور می کنید که نافتان کمی بیشتر از ناف سایرین برآمده شده است، شاید این بدین معناست که شما هنوز قلبا دارای نیروی کودکانه و جوانی هستید به عبارت دیگر اینکه کودک درونتان هنوز هم زنده است.

همچنین بی شک شما دوست دارید که در راس توجهات بوده و کمی خودسر و لجوج هستید. افرادی که این خصیصه را دارند اغلب ورزشکاران برجسته ای می شوند و در بازی های تیمی عملکرد خوبی دارند.

از لحاظ سلامتی مطلب، می توان گفت که علت داشتن این نوع ناف ممکن است به خاطر بلند کردن اجسام سنگین بوده که در نهایت شاید منجر به ابتلا به بیماری فتق نیز شود.

فتق یا باد فتق به پیش رفتگی و خروج یکی از احشا (اندرونه) یا فاسیای اندام یا بخشی از آن در دیواره‌ای که به طور طبیعی آن را در بر می‌گیرد از طریق یک معبر یا کانال یا روزنه آناتومیک گفته میشود.

ناف برآمده

ناف کم عمق

افرادی که ناف فرورفته اما کم عمق دارند، اغلب افرادی قوی، جسور، رقابت طلب و بلند پرواز هستند. این افراد بشدت کمال گرا بوده و دوست دارند همه چیز تحت کنترل آنها باشد، از این رو دور از انتظار نیست که اگر کاری برخلاف انتظارشان انجام شود دچار آشفتگی شوند.

در جنبه درمانی و سلامتی امر، میتوان اظهار داشت که احتمالا این قبیل افراد از مشکل اضافه وزن رنج برده و بیشتر از سایرین در معرض ویروس آنفلوآنزا خواهند بود.

ناف کم ژرفا

ناف تخم مرغی شکل

اگر که ناف شما بادامی و یا تخم مرغی شکل بوده، یعنی عمیق و عریض است، مطمئنا شما ذاتا یک رهبر به دنیا آمده اید! به یقین شما طبیعت یک رهبر بی نظیر را در خود دارید. و در عمل کاری که به بهترین شکل ممکن اجرا شده و کاملا باب میل شما باشد، کاری است که شما افراد اجرا کننده آن را هدایت می کنید، برای مثال به آنها تعلیم داده، برخی امور اجتماعی را به عهده گرفته، در امور مشاوره کار و درمان شرکت می کنید.

شما فردی نیستید که در طلب جلب توجه باشید، بلکه فردی هستید که کمک و راهبری دیگران در جهت رسیدن به اهدافشان شما را خوشنود می سازد. شاید شما کمی رفتارهای سلطه گرایانه و ریاست مابانه داشته باشید که البته این نیز خود در جهت وفق دادن خود شما به تعهداتتان است.

از سویی دیگر، افردی که این چنین نافی دارند افرادی بسیار متفکر هستند، و اغلب وقتی دچار استرس می شوند، مشکلات عصبی را تجربه می کنند. به علاوه، ممکن است به بیماری هایی همچون میگرن و درد عضلات مبتلا شوند. این افراد باید نسبت به وضعیت سلامتی استخوان هایشان توجه بیشتری داشته باشند.

ناف تخم مرغی شکل

ناف ساعتی شکل

داشتن یک ناف دراز که به صورت عمودی روی شکم دیده می شود نشان هنده یک شخصیت بسیار دوست داشتنی و فریبنده است. اگر که ناف شما نیز همین شکل است بهتر است بدانید، از آنجایی که سخن گوهای قهاری هستید، می توانید به راحتی و با استفاده از قدرت کلمات روی دیگران تاثیر بگذارید. بیش از همه مشاغلی همچون روزنامه نگاری، فروشندگی، و یا اجرای کارهای هنری برای شما مناسب هستند.

با این وجود، شما همیشه درونگرا بوده و در خود و افکارتان غرق می شوید، از این رو اغلب نیاز به تنهایی دارید، تا به درک و نقطه نظر مشخصی برای مسیر یابی و هدف گذاری کارهایتان پیدا کنید.

ناف ساعتی شکل

ناف گرد

نافی که عمیق و گرد است، نشان دهنده این است که صاحب آن خلق و خویی گرم و مثبت دارد. شما قاعدتا عاشق آرامش، صلح و انضباط هستید، و از هر چیزی که باعث ایجاد تنش و استرس شود، متنفرید.

همچنین شما بسیار دوست داشتنی هستید. طبیعت ذاتیتان، شما را فردی دوست داشتنی کرده و همچنین قدرت معنوی بالایی نیز دارید. در صورتی که متوجه شوید امور سریع تر از آنچه دوست دارید پیش می رود، ترجیح می دهید به جای تقلا کردن، عقب نشینی کنید. شاید دیگران این مورد را یک نقیصه و نقطه ضعف تلقی کنند، اما حقیقت امر این است که شما ترجیح می دهید کمی مکث کرده، فکر کنید و کارها را آرام و ثابت پیش ببرید. بخصوص شما در زمینه امور مالی عملکرد خیلی خوبی دارید.

ناف گرد

ناف پاپیونی شکل

اگر که ناف شما بیضی و افقی بوده و مرکز آن کمی نزدیک تر و تنگ تر باشد در دسته ناف های پاپیونی قرار میگیرید که به جد می توان گفت فردی روشنفکر هستید. شما در امور علمی و مسائل آموزشی و تحصیلی عملکرد خوبی داشته و اغلب رویاپردازی می کنید.

شما فردی درونگرا بوده و تمایل دارید تا همیشه در پیله خود فرو روید. علت اینکه دیگران کمتر تلاش می کنند تا شما و افکارتان را درک کنند، همین است.

ناف پاپیونی شکل

ناف کوچک و تخت

اگر نافتان تخت و کوچک است، یعنی اینکه ذهنی خلاق دارید. شما در زمینه های هنری و زیبایی شناسی بسیار توانمند هستید. با این وجود، در مسیر رسیدن به آنچه برایتان بهترین است ممکن است با مشکل مواجه شوید. شما نباید از شنا کردن در خلاف جریان آب هراسی به خود راه دهید (عمل کردن بر خلاف عرف و آنچه مرسوم است، امتحان کردن راه های جدید)،چرا که صبوری کردن و انتظار کشیدن برای پیدا کردن هدف و پیگیری آن قطعا برایتان سودمند و با ارزش خواهد بود.

ناف کوچک و تخت

ناف رو به بالا

افرادی که این چنین ناف هایی دارند، افرادی زود جوش و اجتماعی هستند. به همین خاطر، و به دلیل خصوصیت اجتماعی بودن، همیشه محبوب بوده و در زندگی موفق هستند.

این مدل ناف معمولا ایده آل ترین و بهترین نوع ناف شناخته می شود. اما لازم است که احتمال ابتلا به بیماری های جلدی و مشکلات آن را جدی گرفته چرا که بیش از سایرین به این قبیل بیماری ها مبتلا می شوند. همچنین احتمال بروز اختلالات کلیوی نیز در این افراد بسیار زیاد است.

ناف رو به بالا

ناف رو به پایین

اگر که گردی ناف شما بیشتر رو به پایین است، بهتر است به دنبال منابع انرژی مثبت باشید. شما اغلب حتی برای کوچکترین تلاش ها و کارهایتان،احساس بی انگیزگی و پوچی و همچنین بی علاقگی دارید. سعی بر مثبت اندیشی مطمئنا در زندگی برای شما سودمند خواهد بود. همچنین بدنتان گرایش به ابتلا به بیماری هایی مثل سرماخوردگی و انفلوآنزا دارد، پس لازم است بیشتر مراقب بدن خود در برابر این بیماری ها باشید.

ناف رو به پایین

مطالب بالا برخی تفاسیر مرتبط با شکل و اندازه ناف بود. البته خاطر نشان می کنیم که این یافته ها کاملا علمی و دقیق نیستند، با این حال خواندن آن و تطابق آن با بدن خود، جالب بوده و خالی از لطف نیست.

ترجمه: آتنا هوایی

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



  1. سلام بسیار سپاسگزارم از مطالب تون لطفا نسبت به رعایت بکارگیری تصاویر مناسب در تبلیغات و مطالب اهتمام بیشتری بورزید

  2. مفید بود

  3. سلام
    بسیارعالی و سرگرم کننده بود
    دور همی لذت بخشی برای ما ساختید
    فقط یه سوال اگه ناف یه نفر حد وسط دوتا از اینا باشه! یعنی هم تحت شرایطی بیضی و تحت شرایط گرد باشه!
    هر دو شخصیت رو داره؟
    یا این شخصیت شناسی براش صدق نمیکنه؟

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید