• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2018 / 04 / 18

شخصیت شناسی از روی فرم لب ها

تا به حال دقت کرده اید که گاهی یک حرکت ساده و کوچک لب ها از هزاران جمله و کلمه گویاتر است و پیام ها را بهتر منتقل می کند؟ وقتی لبتان را مرتب گاز می گیرید کاملا مشخص است که عصبی هستید. وقتی به شکل دیگری لبتان را گاز میگیرید، مخاطب شما جذب فریبندگی شما می شود و همچنین انواع لبخندها نیز به همین شکل حامی پیغام هایی برای مخاطبتان هستند- لبخند از روی شرم و خجالت، لبخند از روی تمسخر و نیشخند، لبخند رسمی و تظاهر به خندیدن.

شخصیت شناسی از روی فرم لب ها

لبان شما چیزی بیشتر از دو لب زیبای صورتی هستند. هر چند که تمام این حالات اعمالی هستند که گرداگرد لبان شما رخ می دهند، با این وجود آیا می دانستید که تنها فرم لب ها برای پیش بینی خلق و خو و ویژگی های شخصیتی شما کافی است؟ جلوی آینه رفته و ببینید که فرم لبان تان چگونه است و در ادامه بخوانید که شکل لبتان چه اطلاعاتی در مورد خصوصیت های فردیتان در اختیار شما قرار می دهد.

لب های نرمال

به لب هایتان نگاه کردید. آیا لب های شما نه خیلی باریک و نه خیلی بزرگ و گوشتی است؟ پس شما لب هایی نرمال و متعادل دارید به طوری که لب بالایی و پایینی هر دو هم اندازه و هم شکل هستند. درست مثل فرم لب هایتان، شما نیز شخصیتی ثابت و استوار دارید. نه خیلی احساساتی هستید و نه خیلی زود رنج. در این صورت حفظ آرامش برای شما امری ساده بوده و در برابر شرایط دشوار عملکرد بهتری دارید. همچنین، شنونده بسیار خوبی نیز هستید. به حرف دیگران با جان و دل گوش داده، با آنها همدردی کرده و اگر مخاطبتان بخواهد توصیه های مناسب و درخوری ارائه می دهید.

لب نرمال

لب های باریک

لب بالا و پایین هر دو باریک هستند؟ پس شما فردی گوشه گیر هستید. شما همیشه ساعت های مدیدی را به تنهایی گذرانده و نه تنها از این بابت خسته نشده بلکه احساس تنهایی هم نمی کنید. همینطور قابل ذکر است شما علی رغم اینکه بودن در اجتماعات را دوست دارید، باز هم تنهایی را ترجیح داده و از دیگران کناره می گیرید. به علاوه شما معمولا محبوب و مورد ستایش دیگران هستید. احتمالا، عدم علاقه شما به اجتماعی بودن باعث می شود کارآفرین خوبی نباشید. به علاوه در مدیریت مالی و تجاری نیز عملکرد چندان خوبی ندارید.

لب های باریک

لب های پر و گوشتی

نه، شما خودخواه نیستید، اما برای خود ارزش قائل می شوید. شما دقیقا مصداق همان دوستی هستید که در هر ساعت از شبانه روز برای دوستانش وقت دارد، البته مگر اینکه خود یک قرار ملاقات مهم داشته باشید. دیگران با دیدن شما فکر می کنند که فردی خودپسند هستید، در حالی که به هیچ وجه اینگونه نیست. وقتی می خواهید خوش گذرانده و از زندگی لذت ببرید، اصلا ذره ای به گناه و خطا فکر نمی کنید. به علاوه، شما در همه امور فردی کمال گرا و زیبا پسند هستند.

لب گوشتی

لب بالایی کمانی شکل

قوس کوپیدی لب بالا. دوست داشتنی نیست؟ این قوس دقیقا شبیه کمان است. فرم لب های شما نیز همینطور است؟ اگر چنین لب هایی دارید بی شک فن بیان قوی داشته به طوری که همگان را شیفته کلام خود می کنید. چرا که نه؟ به هر حال مخاطبان شما جذب فرم لب های شما می شوند. اگر خوش شانس باشید، مخاطبتان اشتباه های تصادفی شما را که بی اختیار به زبان آورده اید را نیز نادیده میگیرند. به علاوه اگر فرد بیش از حد جذب لب ها شده باشد می توانید با سخنان گیرایی که به لب می رانید حواس آنها را از لبانتان منحرف کنید.

لب بالا کمانی شکل

لب های نازک و پر حجم

من قصد گیج کردن شما را ندارم. برای درک مطلب بهتر است در آینه به لب های خود نگاه کنید. آیا لب بالایی شما بزرگتر از لب پایینتان است؟ پس، مطمئنا تا به حال مشاجرات زیادی با افراد عیش طلب داشته اید، چرا که شما در این حالت چیزی را در تضاد با دارایی مادی پیدا کرده اید. به علاوه مخالف ایدئولوژی های لذت جویانه هستید. شما احساساتی قوی و محکم دارید. همچنین وقتی قصد تصمیم گیری دارید، در تصمیم خود دچار تردید نمی شوید.

و اگر لب بالایی شما نازک تر از لب پایینی باشد، بی شک فردی سرشار از اشتیاق و انرژی هستید. شما همه کار هایتان را با اعتماد محض انجام داده و به نظرتان هیچ کاری سخت و غیر ممکن نیست. همچنین با توجه به این که برقراری ارتباط با دیگران برایتان بسیار آسان است، دیگران شما را فردی زود جوش و اجتماعی می دانند. به علاوه، وقتی درگیر شرایط بحرانی و پر استرس می شوید، به راحتی از بصیرت و دانش خود استفاده می کنند.

لب نازک و پر حجم

لب های معمولی با زوایای تند و تیز

اگر می خواهید بدانید که آیا لبان شما در این دسته قرار میگیرد یا خیر، نگاهی به بخش بالای لبتان بیاندازید. معمولا این قبیل لب ها به طور کلی گرد بوده و زوایای تند و تیزی دارند. اگر چنین لبانی دارید مشخصا فردی حساس هستید. تواناییتان در درک مشکلات دیگران، شما را تبدیل به فردی مهربان و همدل کرده است. شما به شدت دوست دارید به نیازمندان کمک کرده و غم خوار مشکلات و ناراحتی های دیگران هستید. اگر هنوز هم مردم فکر می کنند این دنیا جای خوبی است، بخاطر حضور افرادی مثل شما است.

لب های معمولی با زوایای تند و تیز

لب بالا با فرم V

وقتی گودی بالای لب کاملا مشخص و V شکل است، شکل مشخصی به لب بالایی شما می بخشد. اگر لب شما دارای این ویژگی است پس با جدیت می گویم که شما شخصی به شدت خلاق و نو آور هستید. شما از ساده ترین و راحتترین راه ها برای خودنمایی استفاده می کنید. از لحاظ ذهنی و فکری به خوبی موارد مختلف را با هم پیوند داده و این امر نه تنها شما را تبدیل به فردی خلاق کرده بلکه به خاطر سپردن همه چیز از جمله نام افراد و حتی تاریخ تولدشان را برای شما آسان می سازد.

لب بالا با فرم V

خب، لب ها از زیباترین قسمت های صورت شما هستند. و اکنون شما می دانید که حتی فرم آنها اطلاعات زیادی در مورد شخصیتتان به شما می دهد. آیا این مطلب برایتان جالب بود؟ آیا این ویژگی ها را در خود نیز یافتید؟

ترجمه: آتنـا هوایی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید