• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2018 / 12 / 29

مقاله صوتی “چگونه بدون سرمایه کسب و کار خود را آغاز کنید؟”

نسخه متنی

خیلی مواقع که با جوان ترها صحبت می کنم و می خواهم به آنها کمک کنم تا در کار خود موفق باشند آنها طلب پول و سرمایه می کنند یا می خواهند مبلغی به آنها قرض بدهم و فکر می کنند اگر سرمایه داشته باشند می توانند موفق و ثروتمند باشند!

ولی حقیقت غیر از این است مشکل آنها بی پولی و نداشتن سرمایه نیست این را می گویم چون خودم بدون سرمایه و فقط با کار کردن توانستم پول در بیاورم و سرمایه لازم را کسب کنم و اکنون که پول کافی در اختیار دارم می دانم که پول بخش کوچکی از آن چیزی است که برای موفقیت یک کسب و کار نیاز دارید! و بیش از هر چیزی توانایی های خود شماست که موفقیت شما را تضمین می کند نه سرمایه اولیه ای که دارید!

اما در این مقاله قصد دارم به شما روش و البته بهترین روش کسب سرمایه را نشان دهم و هر کدام را مورد بررسی قرار دهم به امید اینکه مورد استفاده شما قرار گیرد.


دانلود مقاله صوتی چگونه بدون سرمایه کسب و کار خود را آغاز کنید؟

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید