• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2019 / 01 / 20

مقاله صوتی “تقویت باورهایی برای موفقیت”

نسخه متنی

آیا شما به دنبال اهدافی هستید و برای رسیدن به آنها تلاش می کنید ولی موفق نمی شوید به هدف مورد نظر دست یابید. اما اگر بعضی باورهای خود را تقویت کنید نه تنها راه رسیدن به هدف آسان تر می شود بلکه آرامش و قدرتی پیدا می کنید که شما را به یک انسان موفق در همه زمینه های زندگی تبدیل می کند به طوری که از ناملایمات نمی ترسید و پیروزی را به عنوان قسمتی از زندگی در آغوش می کشید.

در این مقاله به بعضی از این باورها اشاره می کنیم. آن چه در این مقاله می خوانید روش هایی است که افراد بسیاری در سراسر دنیا به وسیله آن ها به موفقیت های بزرگی رسیده اند. پس  شما هم امتحان کنید و از نتایج آن لذت ببرید.

خود را لایق موفقیت بدانید

برای رسیدن به موفقیت باید خود را لایق موفقیت و توانگری بدانید. تحقیقات مختلف ثابت کرده اند که بیشتر افراد موفق خود را لایق این شرایط می دانند. چگونه می خواهید به هدفی برسید که خود را لایق آن هدف نمی دانید یا خود را در رسیدن به آن ناتوان می شمارید؟ پس در قدم اول به توانا بودن خود ایمان داشته باشید تا بتوانید قدم های بعدی را با اطمینان و قدرت تمام بردارید. بدانید که ذهن انسان دارای قدرت نهفته ای است که اگر به آن دست یابد می تواند کارهای فوق العاده ای انجام دهد و لازمه دستیابی به این قدرت درونی، باور آن است و خبر خوب این که شما هم می توانید به این قدرت دست پیدا کنید.

دانلود مقاله صوتی تقویت باورهایی برای موفقیت

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید